شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار منچسترسیتی و رم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل رم، با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، شاگردان مانوئل پیگرینی که بعد از شکست در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بایرن، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند، در نهایت به تساوی رضایت دادند تا از دو دیدار ابتدایی، تنها یک امتیاز کسب کنند. سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. خطای مایکون، مدافع سابق منچسترسیتی، روی سرخیو آگوئرو، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد. خود ستاره آرژانتینی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد تا در دقیقه 4، سیتی 1-0 پیش بیفتد.

رمی ها واکنش خوبی نشان دادند و دو بار در دقایق 6 و 8 می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما در نهایت برای رسیدن به گل تساوی، تا دقیقه 23 منتظر ماندند. فرانچسکو توتی با فرار از تله آفساید بازیکنان منچسترسیتی، با یک ضربه فنی، دروازه هارت را باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم، سیتی خوش شانس بود که دو موقعیت پیاپی پیانیچ از دست رفت تا بازی با همان نتیجه دنبال شود. حتی تعویض های دو مربی هم نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. با این نتیجه سیتی 1 امتیازی شد و در رتبه سوم گروه قرار گرفت و رم با 4 امتیاز، پشت سر بایرن مونیخ، در رتبه دوم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied