شمانیوز
شما نیوز

کشف حجاب دختر 22ساله قائم شهری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دختری 22 ساله در اقدامی تعجب برانگیر به صورت کاملاً بی‌حجاب در خیابان‌های قائم‌شهر ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از خبرنگار بلاغ از مازندران؛ دختری 22 ساله در اقدامی تعجب برانگیر به صورت کاملا بی‌حجاب در خیابان‌های قائم‌شهر ظاهر شد.

وی در مسیر پارک ولیعصر(عج) به سمت میدان طالقانی با وضع نامناسب دقیقاً از وسط خیابان اصلی در حال حرکت بود که منجر به ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر شد.

گفتنی است، با ورود به موقع نیروهای امنیتی سپاه قائم‌شهر و اعمال پوشش مناسب برای این شخص، نامبرده به پلیس امنیت اخلاقی شهرستان تحویل داده شد.

حضور دختران و زنان با تیپ‌های نامناسب حتی اگر برای آنها یک تفریح و سرگرمی بوده یا بر اساس ماهیت سن شان باشد، ترویج بی‌بند و باری توصیف می‌شود و اینجاست که نگرانی خانواده‌ها مطرح شده و ترسی بر دل آنها حاکم می‌شود.

آنچه مسلم است، مسئله حجاب و رعایت شئونات اسلامی امری مهم در کشور است، در واقع حجاب ریشه در آیات نورانی قرآن و روایات ائمه علیهم السلام دارد که برای گسترش این مهم، باید کار فرهنگی صورت گرفته و از بدحجابی که توسط افراد سودجو در جامعه افزایش یافته، جلوگیری کرد.

به عبارت دیگر در این ماجرا تنها یک نفر مسئول نیست بلکه تمام افراد جامعه و حتی خود خانواده‌ها باید در این زمینه قدم‌های بلندی برداشته و با تربیت درست و آموزش‌های مناسب از این معضل که در حال حاضر گریبانگیر جامعه است، جلوگیری کنند.

شایان ذکر است، آنچه موجب نگرانی شهروندان حاضر در خیابان‌های قائم‌شهر و همچنین رانندگان خودروهای پشت ترافیک شد، این بود که در انتظار می‌رفت اقدام غیر اخلاقی این شخص در همان دقایق اولیه کنترل می‌شد که این امر تحقق نیافت، اما سرانجام تلاش‌های نیروهای امنیتی سپاه قائم‌شهر موجب قوت قلب و آرامش افراد حاضر در خیابان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied