شمانیوز
شما نیوز

نقاشی خانم خانه روی خودروی همسرش +عکس

"کولن کلتن" اوایل امسال از همسرش خواست که نقاشی های کوچکی را روی سپر خودرو قدیمیشان بکشد تا از چهره یکنواختش خارج شود ولی این نقاشی ها به قدری زیبابود که او از همسرش خواست تا در اوقات فراغت وقت بیشتری برای نقاشی کل خودرو بگذارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، همیشه لازم نیست تا میلیون ها دلار خرج یک ماشین شود تا از حالت اولیه به یک شکل دلربا تبدیل گردد. برخی مواقعی یک هنر ساده مانند نقاشی هم می تواند به کمک افرادی بیاید که از چهره ماشین خود خسته شده اند. "کولن کلتن" اوایل امسال از همسرش خواست که نقاشی های کوچکی را روی سپر خودرو قدیمیشان بکشد تا از چهره یکنواختش خارج شود ولی این نقاشی ها به قدری زیبابود که او از همسرش خواست تا در اوقات فراغت وقت بیشتری برای نقاشی کل خودرو بگذارد.

این خانم خانه دار پس از 100 ساعت کار بر روی این ماشین توانست آن را از حالت قدیمی و بدشکلش خارج کند و حالا تبدیل به خودرویی شده است که همه در خیابان به آن نگاه می کنند و آرزوی داشتنش را دارند. این خانم تنها با استفاده از ماژیک مشکی نقاشی های جالبی را روی خودرو کشیده است که شاید آدم را به یاد نقاشی کادر بندی یا نقاشی های حاشیه ای بیاندازد. این زوج حالا کمتر خودروی خود را از خانه خارج می کنند تا مبادا دچار آسیب دیدگی یا کثیفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied