شمانیوز
شما نیوز

جنجال بر سر پوشش بدون چادر ستایش / عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در هفته ای که گذشت مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت فارس به اغتشاش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، این مراسم که سه شنبه با بلیط فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی آباد برگزار شد به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به اغتشاش کشیده شد.

در بیلبورد های تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود ذکر شده بود که برنامه با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت.
گفته می شود در ابتدای مراسم یکی از مسئولان زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می دارد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد. پس از اطلاع یافتن نرگس محمدی از این سخنان وی ابراز می دارد که حجاب وی کامل است و به هیچ وجه با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز تاثیری در تصمیم وی نمی گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می شود.
http://setarehnews.ir/images/2014/10/14-10-17-14955dfs.jpg
جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست وی به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات به اغتشاش ، زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن می شود. (انصاف نیوز)
منبع: انصاف نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied