شمانیوز
شما نیوز

بار حجاج به صورت رایگان حمل نخواهد شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرعامل شرکت پست گفت: یک روز پیش از بازگشت اولین کاروان حجاج، سازمان حج و زیارت حمل رایگان بار حجاج تا در منازل را لغو کرد. پست 3 سال است که در خراسان جنوبی این سرویس را ارائه می‌کند و مورد رضایت حجاج است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حسین مهری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص لغو تفاهم سه جانبه شرکت پست فرودگاه امام خمینی و سازمان حج و زیارت برای تحویل رایگان بار حجاج در منازل، گفت:‌ در 16 مهرماه و یک روز پیش از بازگشت اولین کاروان حجاج اعلام شد که این کار انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت پست توضیح داد: این تفاهم در حالی به صورت کاملا غیرفنی و کارشناسی نشده از سوی سازمان حج و زیارت ‌لغو شد که شرکت پست و فرودگاه امام خمینی برای ارائه سرویس آمادگی کامل داشتند.

وی ادامه داد: همچنین حدود 3 ماه کار کارشناسی و هماهنگی در این باره انجام شده بود و تجهیزات شرکت پست نیز برای این منظور در فرودگاه مستقر شده بود.

مهری خاطر نشان کرد: ‌شرکت پست 3 سال است که این سرویس را در خراسان جنوبی ارائه می‌‌کند و هر سال نیز بابت رضایت حجاج مورد قدردانی مسئولان استانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: ‌شرکت پست در روز 2 میلیون مرسوله را جابجا می‌کند و تحویل 60 هزار بار در طی 20 روز و روزانه 3 هزار بار برای شرکت پست بسیار آسان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied