شمانیوز
شما نیوز

بلاخره وزیر نفت کوتاه آمد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان وزارت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص پیگیری استخدام تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت اظهار کرد: طی پیگیری‌های صورت گرفته وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه موافقت کرده است.

وی با بیان این که این افراد در مدت کمتر از دو سال و به صورت تدریجی در وازتخانه نفت استخدام خواهند شد، افزود: برای اطلاع از اسامی این افراد سایت وزراتخانه نفت اقدام به انتشار اسامی کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مکاتبات و نشست‌های مکرر با وزیر نفت در این خصوص سخن گفت و بیان کرد: طی ماه‌های گذشته مکاتبات بسیاری در راستای جذب دوهزار و 700 از پذیرفته شدگان آزمون نفت صورت گرفت و نشست‌های متعددی نیز با وزیر نفت صورت گرفت.

تاج‌گردون با بیان اینکه نشست‌‌های متعدد با وزیر نفت و محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برگزار شد نتیجه‌بخش بود، اظهار کرد: امیدوارم این افراد به زودی مراحل استخدام و جذب خود را سپری کنند و به حق و حقوق خود در این خصوص برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied