شمانیوز
شما نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران

آبگرفتگی در سطح شهر تهران سریع مدیریت شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در پی بارشهای امروز شش تا هفت نقطه در سطح شهر دچار آبگرفتگی شده بود، گفت: مدیریت آبگرفتگی معابر به خوبی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دو مرحله لاروبی در معابر سطح شهر تهران از ابتدای سال اجرا شده‌ است، گفت: در اردیبهشت‌ و شهریورماه امسال تمامی کانال‌ها، نهرها، جوی‌ها و کانال‌های درجه یک و دو در تمام نقاط شهر لای‌روبی شده بود، بنابراین آمادگی لازم برای بارندگی امروز و بارش خوبی که تجربه کردیم، داشته‌ایم.

وی افزود: تنها در شش یا هفت نقطه از جمله اتوبان چمران (شمال به جنوب)، جنت آباد (غرب به شرق) بزرگراه صدر، فرمانیه، میدان گل‌ها، میدان توحید و ولیعصر تقاطع آبشار در دوربین‌های ترافیکی، آب‌گرفتگی مشاهده و دستور به رسیدگی دادیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حجم بارش بیشتر از کشش کانال‌ها بوده است، گفت: علاوه بر موضوعات فنی که باعث آب‌گرفتگی در معابر شده بود، شاهد زباله‌هایی در معابر بودیم که باعث بروز مشکل شده بود.

عبداللهی در ادامه اظهار کرد: هم‌اکنون مشکل آبگرفتگی معابر حل شده و به همین ترتیب تلاش می‌کنیم تا در روزهای آینده با وجود فصل پربارش مشکلات تردد برای شهروندان وجود نداشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: همکاران فنی و عمرانی تلاش کردند تا از نظر نظافت و لایروبی به گونه‌ای عمل کنند تا اگر باران شدید نباشد، کانال‌ها تحمل آبگرفتگی را داشته باشند.

عبداللهی با بیان اینکه براساس اطلاعیه‌های هواشناسی زمانی که احتمال بارش وجود داشته باشد، وضعیت زرد و اعلام آمادگی می‌کنیم و وقتی که باران شدید شد نیز وضعیت قرمز و برای انجام عملیات اعلام آمادگی می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر همه عوامل شامل 16 هزار نیروی پیمانکار مخصوص رفت‌و روب در مناطق 22 گانه و عوامل شهرداری برای مدیریت وضعیت فعال هستند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت خوبی از نظر رفع آبگرفتگی معابر داریم و در هیچ نقطه‌ای گرفتگی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied