شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار ملوان انزلی و نفت تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ملوان بندرانزلی و نفت تهران از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. تک گل نفت را در این بازی را غلامرضا رضایی در دقیقه 89 برای شاگردان علیرضا منصوریان به ثمر رساند و سعید یوسف‌زاده در دقیقه 90+1 گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند.

در نیمه اول بازی چندان جذابی را دو تیم برگزار نکردند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود، فقط در اواخر 45 دقیقه اول ملوان حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید.

قضاوت این بازی برعهده یدالله جهانبازی بود؛ او در نیمه اول به حسین ابراهیمی از نفت تهران کارت زرد نشان داد. در نیمه دوم و در دقیقه 55 ابوالحسن جعفری از ملوان کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

علی کریمی، مربی جدید تیم ملی فوتبال هم با حضور در ورزشگاه تختی انزلی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد و مهمان ویژه انزلی‌‌چی‌ها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied