شمانیوز
شما نیوز

سنگسار یک زن توسط داعش و پدرش +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پدر این زن سوری نیز درسنگسار دختر خود مشارکت کرده و به او سنگ پرتاب کرده است. این زن سوری در صحنه هایی از فیلم در گودالی که برای سنگسارش کنده شده، قرار داده می شود و سپس به سمت او سنگ پرتاب می شود.

به گزارش عصر ایران گروه داعش در فیلمی که منتشر کرده صحنه سنگسار این زن را به منظور ایجاد جو رعب و وحشت به نمایش گذاشته است. تصاویر زیر از فیلم گرفته شده است و به دلیل بی کیفیت بودن فیلم تصاویر گرفته شده نیز کیفیت چندانی ندارند. گفتنی است پدر این زن سوری نیز درسنگسار دختر خود مشارکت کرده و به او سنگ پرتاب کرده است. این زن سوری در صحنه هایی از فیلم در گودالی که برای سنگسارش کنده شده، قرار داده می شود و سپس به سمت او سنگ پرتاب می شود. داعش در مناطق رقه و دیر الزور در شرق سوریه یک خلافت خود خوانده اسلامی تشکیل داده است. این گروه تروریستی در تلاش است با به کنترل در آوردن بخش هایی بیشتر از عراق خلافت خود خوانده خود را گسترش دهد.

سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس) سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس)
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied