شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های بازی های پارا المپیک اینچئون

پرچم چین به جای پرچم ایران!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مسئولان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی در مراسم اهدای مدال رقابت‌های دوومیدانی دچار اشتباهی فاحش شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی مراسم اهدای مدال رقابت های دوی 100 متر مردان برگزار شد که حسین سعیدی نماینده کشورمان که موفق به کسب مدال برنز این رشته شده بود روی سکو رفت اما در کمال تعجب خبری از پرچم ایران نبود و به جای آن به اشتباه پرچم کشور چین برافراشته شد که این موضوع با اعتراض مسئولان کاروان ورزشی ایران همراه شد و این موضوع را گوشزد کردند.

* امروز هم مانند روزهای گذشته دانش‌آمروان کره‌ای برای تشویق ورزشکاران در ورزشگاه دوومیدانی حضور پیدا کرده‌اند هر چند که تعداد آنها بسیار اندک است و در سکوهای خالی ورزشگاه به چشم نمی آید اما با سر و صدایی که به راه انداخته‌اند اندکی از سکوت حاکم بر ورزشگاه کاسته‌اند.

* در جریان رقابت‌های ویلچررانی یکی از شرکت کنندگان در حین مسابقه سرنگون شد که مصدومیت این ورزشکار را به همراه داشت به طوری که تیم پزشکی بلافاصله با ورود به پیست مسابقه و هدایت سایر ویلچررانان اقدام به حمل وی با برانکارد به خارج از پیست کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied