شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار فوتسال بانوان پاس همدان و ملوان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم لیگ برتری بانوان پاس همدان در هفته چهارم این رقابت‌ها در خانه مغلوب تیم قدرتمند ملوان بندر انزلی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور به هفته چهارم خود رسیده و با برگزاری پنج بازی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات تیم فوتبال بانوان پاس همدان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح و با قضاوت سرور ساعدی (داور وسط)، سارا نصراللهی و آرزو رضایی(کمک داور) و مهناز ذکایی(داور چهارم) از تیم قدرتمند و مدعی ملوان بندرانزلی پذیرایی کرد.

در این بازی ابتدا ملوانی‌ها در دقیقه 36 به گل رسیدند اما در دقایق پایانی نیمه نخست مرضیه نیکخواه گل تساوی را برای سبزپوشان به ثمر رساند.

در نیمه دوم ملوانی‌ها با برتری نسبی که در زمین داشتند موفق شدند سه گل دیگر وارد دروازه تیم پاس کنند تا نخستین شکست شاگردان مینا امین، رقم بخورد و در پایان چهار بر یک بازی را واگذار کردند.

در اواخر این بازی داور به یکی از بازیکنان تیم ملوان کارت قرمز نشان داد و چند دقیقه پایانی را ملوان 10 نفر برابر پاس بازی کرد.

در ادامه این بازی‌ها و در هفته چهارم شهرداری سیرجان در شیراز با حساب هشت بر یک تیم کیان صدرای فارس را از پیش‌رو برداشت.

استقلال ایران موفق شد سه بر صفر حریف آذری خود شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد و آینده‌سازان اصفهان ١١بر صفر دادگر جیرفت را شکست داد.

در آخرین بازی این هفته شهرداری بم موفق شد تا پالایش گاز ایلام را سه بر صفر شکست دهد.

تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم پاس با کسب 6 امتیاز از سه بازی خود را در میان تیم‌های بالای جدول قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied