شمانیوز
شما نیوز

تصویر فرد اسیدپاش مشخص شده است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فرمانده نیروی انتظامی درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، گفت: با مشخصاتی که قربانیان و یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویرنگاری کرده و آن را بررسی می کنیم، این عکس ها تنها به عنوان سرنخ هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، گفت: با مشخصاتی که قربانیان و یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویرنگاری کرده و آن را بررسی می کنیم، این عکس ها تنها به عنوان سرنخ هستند.

وی همچنین در خصوص وقوع اسیدپاشی در شهرهای دیگر از جمله تهران نیز گفت: ما در هیچ شهر دیگری چنین حادثه ای نداشتیم، در تهران نیز یک نفر اقدام به تهدیداتی در این رابطه کرده بود که دستگیر شد. متأسفانه افرادی با انگیزه شوخی، ماجراجویی، آزار و اذیت و آب به آسیاب دشمن ریختن، خیال می کنند که می توانند فضای ناامنی را در کشور ایجاد کنند. به گزارش خبرنگار شمانيوز،عكسي كه توسط باشگاه خبرنگاران به عنوان تصوير احتمالي متهم به اسيد پاشي منتشر شده بود تكذيب شد و تا بدين لحظه عكسي از متهم منتشر نشده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied