شمانیوز
شما نیوز

تصادف مرگبار شاسی‌بلندها در تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو جوان درپی برخورد دو خودروی شاسی بلند با یکدیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: در ساعت 59 دقیقه بامداد امروز حادثه برخورد دو خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران،‌ زیر پل یادگار امام به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 88 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری لکسوز با یک دستگاه اسپرتیج به شدت برخورد کرده به طوریکه دو سرنشین خودروی اسپرتیج محبوس شده‌اند. ملکی با بیان اینکه آتش‌نشا‌نان با تجهیزات مخصوص قطعات خودرو را برش دادند، گفت: سپس آقا و خانم جوانی را که بین 30 تا 35 سال سن داشتند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ آنان را تائید و اعلام کردند. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران راننده خودروی لکسوز که حدود 200 متر جلوتر از خودروی دیگر متوقف شده بود،‌ صدمه‌ای ندیده بود. ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 2:04 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied