شمانیوز
شما نیوز

چرا به خانواده رحمتی توهین کردند؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی پیکان در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با پرسپولیس از این تیم و هوادارانش گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، منصور ابراهيم‌‌زاده در ابتدا از طرفداران پرسپوليس عذرخواهي كرد، سپس به گلايه از شرايط فني اين تيم پرداخت و گفت: «تا به حال پرسپوليس را به اين ضعيفي نديده بودم! اين بازي را در نهايت به بي‌تجربگي دو بازيكن خودمان و تجربه دو بازيكن پرسپوليس واگذار كرديم وگرنه نتيجه، چيز ديگري مي‌شد.» او كه از دست تماشاگران پرسپوليس به خاطر توهين به مهدي رحمتي شاكي بود، اضافه كرد: «چه كسي جلوي توهين را مي‌گيرد؟ بيشتر حرف من با باشگاه‌ها و مردم است.

ما در تبريز و ساري شاهد بوديم كه به مهدي رحمتي توهين شد و حالا هم در تهران اين اتفاق مي‌افتد. بارها از سوي تماشاگران به بازيكنان زيادي توهين شده اما چيزي كه اين بار بيشتر به چشم مي‌خورد، توهين به رحمتي و خانواده‌اش بود. حالا كه او به تيم پيكان آمده، براي من جاي تعجب دارد كه چرا به او توهين مي‌كنند.» ابراهيم‌‌زاده مجدداً شكست را به گردن شاگردانش انداخت و گفت: «ما در جريان كار مسلط بر بازي بوديم.
تيم حريف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ايستگاهي و پرتاب اوت بود كه در يك مورد روي سهل‌انگاري و كوتاهي بچه‌ها گل خورديم. چيز ديگري براي پرسپوليسي‌ها ندارم و فقط مي‌توانم به آنها تبريك بگويم. شكست امروز حق ما نبود.»
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied