شمانیوز
شما نیوز

زمان تحویل خودروی دنا به مشتریان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): با وجود وعده هایی که هر کدام به نوعی سعی در خروج مشتریان از بلاتکلیفی دارند اما آنچه که تاکنون رخ داده سردرگمی خریداران دنا و عدم دستیابی به خودرو مذکور بوده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دنا (DENA) سومین محصول ملی گروه صنعتی ایران خودرو، کار خود را از زمان راه اندازی پروژه ای با نام NX7 در آذر ماه سال 88 آغاز کرد.

خودروی دنا بر روی پلتفرم سمند ساخته می شود و از نظر ابعاد خارجی و داخلی دقیقا مطابق با خودرو سمند است.
طراحان در طراحی دنا سعی بر آن داشتند که با استفاده از فاکتورهای جدید، جذابیت و متفاوت بودن را ایجاد و نیز بتواند جایگزین مناسبی برای بازارهای خارجی سمند (خاورمیانه، آمریکای جنوبی، چین و آفریقا) عرضه کنند.
طبق آمار، خودرو دنا در 7 ماهه ابتدایی امسال به تعداد 882 دستگاه توليد شده است اما با این حال هنوز به متقاضیانی که مدت ها پیش (28 بهمن ماه) برای تصاحب این خودرو ثبت نام کرده بودند تحویل داده نشده است.
این در حالیست که مسئولان ایران خودرو هر بار زمانی را (تیر، مرداد و مهر) برای تحویل این خودرو اعلام می کردند و در آخرین اظهار نظرات مدیرعامل ایران خودرو در 23 مهرماه اعلام کرد: هم اکنون این خودرو مراحل شماره گذرای را سپری می کند و ظرف 20 روز آینده (یعنی 13 آبان) به بازار عرضه خواهد شد.
وی دلیل تأخیر ورود این خودرو به بازار را پرداختن به تمام مسائل کیفی و ارزیابی آن عنوان کرد.
بر اساس این گزارش؛ با وجود وعده هایی که هر کدام به نوعی سعی در خروج مشتریان از بلاتکلیفی دارند اما آنچه که تاکنون رخ داده سردرگمی خریداران دنا و عدم دستیابی به خودرو مذکور بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied