شمانیوز
شما نیوز

گزارش تمرین قرمزپوشان قبل از دربی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در تمرین امروز پرسپولیس سیدمیثم حسینی با مصدومیت روبه‌رو شد که این مسئله نگرانی پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور همه بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادر فنی این تیم آغاز شد.

در این تمرین محمود خوردبین سرپرست این تیم غایب بود اما در حالی که حدود 20 دقیقه از تمرین تیم می‌گذشت او هم در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و در کنار زمین تمرینات پرسپولیسی‌ها را زیر نظر داشت.

این تمرین با دویدن بازیکنان و انجام حرکات کششی آغاز شد و پرس بازیکن صاحب توپ بخشی از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود. همچنین فوتبال درون‌تیمی قسمت اصلی تمرینات سرخ‌پوشان را تشکیل می‌داد که درخشان نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

چند هوادار پرسپولیس پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده بودند تا بتوانند راهی به محل تمرین پیدا کنند اما چون تمرینات پشت درهای بسته بود از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.

در قسمتی از تمرین پیام صادقیان کمی از ناحیه صورت احساس ناراحتی کرد و دست یکی از بازیکنان پرسپولیس به صورت صادقیان برخورد کرد که البته مشکل این بازیکن جدی نبود. در صحنه ای از بازی درون تیمی هم مچ پای میثم حسینی دچار مصدومیت شد که این بازیکن روی پایش یخ گذاشت؛ اما به نظر می‌رسد حسینی برای تمرین فردا مشکلی ندارد.

تمرین بعدی تیم فوتبال پرسپولیس جمعه و در ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied