شمانیوز
شما نیوز

قیمت و زمان تحویل cs35

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شرکت خودروسازی سایپا با ارسال توضیحی به گزارش انتقاد پیش‌خریداران خودرو شاسی بلند چانگان از قیمت ۹۸ میلیونی آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در توضیح شرکت سایپا در واکنش به گزارش فارس با عنوان «قیمت 98 میلیون تومانی خودرو شاسی بلند چینی پیش‌خرید کنندگان را غافلگیر کرد» در تاریخ 27/8/93 آمده است:

همانگونه که در خبر نیز اشاره شده است در قرارداد پیش فروش خودرو cs35 آمده است که خودرو به قیمت روز به مشتریان تحویل خواهد شد و مبلغ 40 میلیون تومان دریافتی علی‌الحساب می‌باشد و 25 میلیون تومان نیز از کل مبلغ روز خودرو به عنوان تسهیلات لیزینگ با سود مصوب پرداخت خواهد شد.
قیمت روز خودرو چانگان سی اس 35 مبلغ 83.900.000 تومان می‌باشد که همانطور که در خبر آمده با احتساب هدیه مشارکت برای مشتریان مبلغ 81.760.000 تومان فاکتور شده است.
در خصوص مشتریانی که از تسهیلات لیزینگی استفاده می‌نمایند مبلغ 250.000.000 ریال تسهیلات با نرخ مصوب شرکت‌های لیزینگ پرداخت شده است که طی چهار چک شش ماهه (24 ماهه) می‌بایست به شرکت لیزینگ مربوطه بازپرداخت گردد و مبلغ مازاد پرداخت شده توسط مشتریان، بابت نرخ تسهیلات لیزینگی می‌باشد که توسط شرکت لیزینگ مربوطه دریافت می‌گردد.
همچنین در صورت انصراف مشتریان از شرایط فروش ثبت‌نامی، اصل مبلغ دریافتی به همراه سود انصراف مندرج در شرایط پیش‌فروش، حداکثر ظرف 30 روز به مشتریان مسترد خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied