شمانیوز
شما نیوز

نتایج تیم ملی ووشوی ایران در جام جهانی ساندا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم ملی ووشو کشورمان امروز جمعه 30 آبان در پایان جام جهانی ساندا اندونزی با کسب 6 طلا و یک نقره نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در آخرین روز جام جهانی ساندا که از پنجشنبه 29 آبان در جاکارتا اندونزی آغاز شده بود، تیم ملی ووشو کشورمان موفق شد با کسب 6 طلا و یک نقره در بین مدال آوران رقابت های قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی این جام را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است، در جريان اين رقابت ها که مدال آوران رقابت قهرماني جهان از 18 كشور به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند که تيم ايران با هفت سانداكار به مصاف حريفان رفته بود و در نهایت توانست با كسب 6 مدال طلا و يك نقره به مقام نايب قهرماني جهان دست يابد. تيم ملي چين نیز با كسب هشت مدال طلا، جام قهرماني را از آن خود کرد. شایان ذکر است، در بخش بانوان و در وزن منهاي 52 كيلوگرم سهيلا منصوريان و در وزن منهای 75 كيلوگرم شهربانو منصوريان موفق به کسب مدال طلا شدند و در وزن منهاي 65 كيلوگرم مريم هاشمي به مدال نقره دست یافت. لازم به ذکر است در بخش ساندای آقایان نیز در وزن منهاي 65 كيلوگرم جعفر شيرزاد، منهاي 80 كيلوگرم حميدرضا لادور، منهاي 85 كيلوگرم حميدرضا قلي پور و در وزن به اضافه 90 كيلوگرم مصطفي خلعتبري همگی موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا شدند. گفتنی است هدایت تیم ملی ساندای آقایان را حسین اوجاقی و بانوان را نیز پانگ یان در جام جهانی ساندا اندونزی عهده دار بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied