شمانیوز
شما نیوز

چاپ کتاب زندگینامه سردار شهید حسین املاکی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مظفر نیکومنش نودهی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرهیختگان فرهنگی و هنری این شهر با بیان اینکه کتاب زندگینامه سردار شهید حسین املاکی با عنوان " سماع سرخ" توسط گروه پژوهش ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان تهیه و تدوین شد، اظهار کرد: این کتاب توسط شهرداری رشت به چاپ رسید و منتشر شد.

به گزارش شمانیوز از رشت، مظفر نیکومنش نودهی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرهیختگان فرهنگی و هنری این شهر با بیان اینکه کتاب زندگینامه سردار شهید حسین املاکی با عنوان " سماع سرخ" توسط گروه پژوهش ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان تهیه و تدوین شد، اظهار کرد: این کتاب توسط شهرداری رشت به چاپ رسید و منتشر شد.
وی با بیان اینکه سماع سرخ پنجره ای کوچک برای به تصویر کشیدن و بیان زندگینامه سردار شهید املاکی است، افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان مدال قهرمانی را به این شهید هدیه فرمودند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، گفت: سردار املاکی اسوه صداقت و ایمان بود که سماع سرخ را انتخاب کرد و از طلایه داران بسیج و سپاه بود.
نیکومنش نودهی با بیان اینکه از انتشار کتاب های حوزه ایثار و شهادت حمایت می کنیم، تصریح کرد: شورای رشت آمادگی حضور نخبگان فرهنگی را در کمیسیون فرهنگی دارد.
وی با بیان اینکه پروژه رصدخانه و آسمان نمای کوشیار گیلانی که در منطقه عینک رشت به یکی از نقطه های فرهنگی و آموزشی شهر رشت تبدیل می شود تا پایان امسال به بهره برداری می ىسد، اظهار کرد: این مرکز علمی آموزشی در جنب تالاب عینک رشت در حال ساخت است که کار عملیاتی آن رو به پایان است.
نیکومنش نودهی با بیان اینکه دو سرای محله در رشت در هفته های آینده افتتاح می شود، گفت: دو سرای محله برای نخستین بار در رشت با زیربنای بیش از 250متر مربع افتتاح می شود.
وی با تصریح بر اینکه سرای محله تجلی گاه هویت محلی و بومی است، خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت مردمی در اداره امور شهر با بکارگیری توانمندی ها و ظرفیت های مادی و معنوی آنان و استفاده مثبت از امکانات محلات از اهداف سرای محله است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، تقویت وافزایش همکاری مشترک شهروندان و شهرداری در انجام فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی را از دیگر اهداف سرای محله برشمرد. خبر از سیدرحمان موسوی

خبر تولیدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied