شمانیوز
شما نیوز

یک زن شمالی بر اثر بارش باران فوت کرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک زن 34 ساله نیز بر اثر رانش زمین و سقوط در یک کانال آب، جان خود را از دست داد و نیروهای امدادی جنازه وی را چندصد متر جلوتر در داخل کانال یافتند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ایرنا،فرماندار رامسر گفت: مدارس این شهرستان به دلیل آبگرفتگی معابر، رانش زمین و جاری شدن سیل تعطیل شدند.

حسین سروری افزود: بارش شدید باران که از شب گذشته آغاز شده، آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل را در پی داشته است. وی اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون بیش از 160 میلی متر باران در رامسر باریده که باعث خسارات سنگین، آبگرفتگی شدید معابر و خیابان های اصلی شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر شده است. وی ادامه داد: شدت بارش به گونه ای بود که معابر اصلی شهر مسدود و به ناچار مدارس شهر نیز تعطیل شد. به گفته فرماندار رامسر، بارش ها همچنین باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی مسیرهای منطقه گردشگری جواهرده و آبگرفتگی دیگر روستاهای این شهرستان شده است. سروری با اشاره به بارش های بی سابقه پاییز امسال در رامسر، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای پیشگیری از وقوع سیل از طریق لایروبی کامل انهار و رودخانه ها شد. به گفته فرماندار رامسر، یک زن 34 ساله نیز بر اثر رانش زمین و سقوط در یک کانال آب، جان خود را از دست داد و نیروهای امدادی جنازه وی را چندصد متر جلوتر در داخل کانال یافتند. گزارش ها حاکی از آبگرفتگی شدید برخی معابر در این شهرستان دارد که باعث شده آب وارد برخی واحدهای تجاری شود و به آنها آسیب وارد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied