شمانیوز
شما نیوز

تغییری جدید در صدور مجوز رسانه‌ها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در صفحه شخصی خود در توئیتر از اتفاق جدیدی برای درخواست‌های صدور مجوز در هیأت نظارت بر مطبوعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ایسنا، حسین انتظامی نوشت: «به منظور شفافیت، جلوگیری از تبعیض و اطلاع متقاضیان از تقاضاهای در نوبت، به زودی فهرست متقاضیان انتشار رسانه، روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می‌گیرد.»

الکترونیکی شدن فرایند صدور مجوز، از جمله اقدامات معاونت مطبوعاتی دولت یازدهم جهت ساماندهی درخواست مجوز در هیأت نظارت بر مطبوعات است؛ بدین ترتیب که پس از ثبت الکترونیکی در سایت e-rasaneh.ir متقاضیان با کد رهگیری و مراجعه به سایت، از روند پرونده خود مطلع می شوند. ضمن اینکه با انتشار لیست جدیدی که انتظامی در توئیتر خود خبر داده، علاوه بر تسریع در ارائه درخواست و شفافیت در ملاحظه روند پرونده، متقاضیان از دیگر درخواست ها و اطلاعات آن نیز مطلع می شوند. معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با همکاری هیأت نظارت بر مطبوعات، درخواست‌های صدور نشریه، خبرگزاری و پایگاه‌های اطلاع رسانی را تا تابستان امسال بررسی و تعیین تکلیف کرده و هم اکنون درخواست ها به‌روز بررسی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied