شمانیوز
شما نیوز

رئیس بیمارستان،عضو هیأت مدیره یک مرکز تجاری شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دکتر «ف.ز» که هم اکنون رئیس یکی از بیمارستان های کشور، مدیر یکی از شرکت های سرمایه گذاری دارویی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است اخیرا در پست جدیدی در کنار سایر شغل های قبلی خود به کار گرفته شده است که این شغل وی به سمت های قبلی او ربط چندانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تعداد انتصابات در دولت جدید بسیار زیاد بوده به طوری که با گذشت 2 سال از روی کار آمدن دولت یازدهم همچنان شاهد انتصابات جدیدی از سوی وزراتخانه ها و ادارات هستیم.

این انتصابات تاجایی پیش رفته است که تعداد زیادی ابوالمشاغل در کشور به وجود آمده و تعداد زیادی از افراد نیز از کار خود برکنار شده اند.

در این میان دکتر «ف.ز» که هم اکنون رئیس یکی از بیمارستان های کشور، مدیر یکی از شرکت های سرمایه گذاری دارویی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است اخیرا در پست جدیدی در کنار سایر شغل های قبلی خود به کار گرفته شده که این شغل وی به سمت های قبلی او ربط چندانی ندارد.

این مدیر بیمارستانی در سمت جدید خود به عضویت در هیئت مدیره یکی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح در کشور در آمده است؛ این فروشگاه بیش از 5هزار میلیارد تومان سرمایه داشته که بانک ملی ایران یکی از سهامداران عمده این شرکت است.

در خصوص این انتصاب می توان به این نکته اشاره کرد که مدیر عامل این فروشگاه زنجیره ای عضو هیئت موسس بنیاد امید ایرانیان و مشاور عارف در انتخابات ریاست جمهور اخیر بود که خانواده وی در انگلستان اقامت داشته و خود وی نیز با هزینه دولت انگلیس در یکی از دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل بود و دائماً در حال سفر به این کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied