شمانیوز
شما نیوز

چند حادثه تکان دهنده

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مهمترین حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، رویدادهای مهم حوادث چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید:

یک مرد اهل مکزیک ، در حالی که بسیار مست بود، به سمت دوستش شلیک کرد و سپس قسمتی از بدن او را برید. "ماریو آلبرتو ریس" روز پس از حادثه ، خود را به پلیس تحویل داد و به جرمش اقرار کرد . چند روز گذشته این پسر 25 ساله به همراه سگ و بهترین دوستش" ماریو هرناندز " 24 ساله که تمام عمر خود با هم بودند ، در حالی که هردوی آنها بسیار مست بودند، بیرون میروند که پس از مدتی بحث و دعوا بین این دو نفر بالا می گیرد . "ریس " در یک اعتراف و اقرار به جرمش در تلویزیون می گوید: ما هر دو مست بودیم که پس از مدتی " ماریو" تلاش کرد به من تجاوز کند اما من او را هل دادم و بعد ما با یکدیگر جرو بحث کردیم و سپس او رفت و من هم به دنبال او رفتم در حالی که اسلحه خود را از کیفم بیرون می‌آوردم مدتی بعد 2 گلوله به سمت سرش شلیک کردم و بعد از آنکه بدنش روی زمین افتاد از با چاقو قسمتی از بدن او را بریدم. "ریس" پس از حادثه جسد دوستش را همانجا در کوچه رها می کند وبه خانه می رود تا بخوابد و فردای روز حادثه او خودش را به پلیس تحویل داد. پلیس می گوید : زمانی که او به اداره پلیس آمد صورتش را پوشانده بود و بعد ما متوجه شدیم صورت او پر از کبودی و بریدگی است و بعد "ریس " توضیح داد زمانی که با ناپدری اش در ارتباط با کشتن "ماریو" صحبت کرده بود ،شوهر مادرش به سمت او حمله کرده و او را مجبور می کند تا خود را به پلیس معرفی کند. " ریس" می گوید: اگرچه دوستم تلاش کرد تا به من تجاوز کند ، اما آن پسر به هر حال یک انسان بود و لیاقتش مردن نبود، من به اشتباه خود اقرار می کنم.
مردی بعد از خریدن خانه ای در حراج ، و اسباب کشی به آن خانه ،جسدی پوسیده در آنجا پیدا می کند . ویلیام ویلسون خانه ای را در شهر کیپ کورال آمریکا در یک مزایده خریداری می کند اما او قبل از خریدن خانه آنرا بازدید نکرده بود و وقتی که با تمام وسایلش به خانه جدید اسباب کشی کرد ،جسد فاسد شده زنی جوان را در کف یکی از اتاق خوابها به حالت فجیع پیدا کرد و به سرعت با پلیس تماس گرفت. پلیس احتمال می دهد به دلیل اینکه آن زن نتوانسته بود مالیات های سنگین این خانه را بپردازد، به دست طلبکاران خانه بعد از تجاوز به قتل رسیده است. پلیس می گوید جسد این زن بیشتر از 4 سال است که در این خانه رها شده است .
پلیس ایتالیا در جریان کاوش به دنبالی زنی گمشده ، به خانه یک کشیش رسید و در کامپیوتر او صدها عکس برهنه از راهبه های کلیسا را کشف کرد. پدر ایتالیایی" گراتن آلابی " 39 ساله ،چند روز گذشته به خاطر ناپدید شدن یک زن محلی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت . سخنگوی پلیس می گوید :این مرد به اصطلاح کشیش راهبه های کلیسا را مجبور می کرد تا برای او عکس های مستهجن و برهنه از خودشان فراهم کنند، کامپیوتر این کشیش پر از عکس و فیلمهای برهنه از زنان راهبه بود که به دنبال دستگیری این مرد شیطان صفت کشف و ضبط شد و این مرد در جریان ناپدید شدن ناگهانی " گویرینا پیسکاگلیا " ، از خانه اش در شهر آزرو ایتالیا دستگیر شد. این کشیش چند روز قبل از ناپدید شدن این زن 36 ساله ، به موبایل او پیغام های تهدید آمیزی فرستاده بود با مضمون " من پدر ایتالیایی هستم که تو باید همیشه از او دوری کنی". بنابراین پلیس اعتقاد دارد کشیش"آلابی" با گم شدن این زن ارتباط دارد . خانواده خانم "پیکاگلیا" اعتقاد دارند او به احتمال زیاد توسط همین کشیش کشته شده است چرا که این زن در مورد فعالیت های فاسد این پدر روحانی چیزهای زیادی می دانست ، بنابراین احتمال دارد تا کشیش " آلابی " او را کشته باشد تا اوضاع را به نفع خودش تغییر دهد. بازجویی از این کشیش همچنان ادامه دارد .
مردی که به تجاوز به زن 101 ساله متهم شده است، ادعا می کند او برنامه ای برای حمله و تجاوز به قربانیانش را نداشته و این جریان ناخواسته اتفاق افتاده است. "آنتونی دودن پتیس " 20 ساله امکان دارد به دلیل چند فقره جرم شامل شکستن پنجره های خانه قربانی و سپس وارد شدن به خانه ،دزدی ، ضرب و شتم یک زن مسن و ناتوان و همچنین تجاوز جنسی به زن 101 ساله به 60 سال زندان محکوم شود. این حادثه که در ایالت "ویسکانسین " آمریکا اتفاق افتاده است ، زمانی آغاز شد که قربانی 101 ساله در اتاقش خوابیده بود که ناگهان صدای شکستن شیشه را شنید و فهمید کسی در خانه اش وجود دارد . این زن مسن چند بار پرسید که آیا کسی در خانه است و چه می خواهد که ناگهان کسی فریاد زد "سامت باش " و بعد به سمت زن 101 ساله آمد و چندین بار به صورتش سیلی زد. متهم سپس مچ دست پیرزن را چنگ زد و چندین بار به شکم او ضربه محکمی زد و پس از مدتی به او تجاوز کرد و سپس خانه را ترک کرد. این زن 101 ساله در حالی که در صورت و دستش پر از خون بود و روی زمین افتاده بود توسط پلیس پیدا شد و سریعا برای درمان به بیمارستان اعزام شد . نتیجه محاکمه این متهم هنوز مشخص نیست .

یک زن به مدت 5 سال در کنار جسد پوسیده مادرش می خوابید. ماموران پلیس شهر "مونیخ " آلمان به یک کشف شوک برانگیز رسیدند. بعد از اینکه همسایه های زن 55 ساله به دلیل اینکه او اجازه نمی داد هیچ کس وارد خانه اش شود ، به او مظنون شده بودند و به پلیس گزارش دادند که برای مدت طولانی است مادر 83 ساله او را نیز ندیده اند و او ناپدید شده است، پلیس بعد از وارد شدن به خانه این زن ، ماموران جسد تقریبا مومیایی شده مادر او را را در روی تخت دیدند. این زن که اسمش فاش نشده است ، تایید کرد که او از سال 2009 که مادرش به مرگ طبیعی مرد ، یعنی به مدت 5 سال کنار او هر شب می خوابید. این زن 55 ساله حالا به یک بیمارستان روانی منتقل شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied