شمانیوز
شما نیوز

جزئیات شهادت 2 مامور نیروی انتظامی در زهک

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):این اقدام تروریستی در شرایطی صورت گرفته که پیش از این نیز در ماه های اخیر، به واسطه ایستادگی ماموران نیروی انتظامی در برابر اشرار، چند تن دیگر از ماموران ناجا در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند و این برای چندمین بار است که در این منطقه شاهد اقدامات تروریستی این چنینی هستیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در پی درگیری شب گذشته ماموران نیروی انتظامی در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان، 2 مامور نیروی انتظامی به نام های مختاری و کیخواه به شهادت رسیدند و یک سرباز وظیفه نیز مجروح شد.

این اقدام تروریستی در شرایطی صورت گرفته که پیش از این نیز در ماه های اخیر، به واسطه ایستادگی ماموران نیروی انتظامی در برابر اشرار، چند تن دیگر از ماموران ناجا در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند و این برای چندمین بار است که در این منطقه شاهد اقدامات تروریستی این چنینی هستیم.

در این باره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیز در گفت و گو با عصر هامون ضمن تایید شهادت دو مامور نیروی انتظامی اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان جهت پیگیری شهادت دو مامور نیروی انتظامی عازم منطقه سیستان شد. به گزارش عصر هامون، در پی درگیری شب گذشته ماموران نیروی انتظامی در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان، 2 مامور نیروی انتظامی به نام های مختاری و کیخواه به شهادت رسیدند و یک سرباز وظیفه نیز مجروح شد که صبح امروز بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید. این اقدام تروریستی در شرایطی صورت گرفته که پیش از این نیز در ماه های اخیر، به واسطه ایستادگی ماموران نیروی انتظامی در برابر اشرار، چند تن دیگر از ماموران ناجا در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند و این برای چندمین بار است که در این منطقه شاهد اقدامات تروریستی این چنینی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied