شمانیوز
شما نیوز

افزایش قیمت تندر و مگان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی نمایشگاه داران خودرو پایتخت از احتمال افزایش خرید و فروش طی روزهای آینده صحبت به میان می آورند که تندر اتومات به قیمت 54 میلیون و 500 هزار تومان و مگان به 110میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ، به گفته فعالان بازار، ممکن است بخشی از مشتریان با توجه تمدید چهار تا هفت ماهه مذاکرات، روانه بازار شوند و اقدام به خرید خودرو کنند و البته برخی دیگر نیز همچنان در حالت انتظار خواهند ماند.

به گزارش اقتصاد نیوز تمدید مذاکرات هسته ای اما بر قیمت خودروهای داخلی چندان تاثیری نگذاشته است و اگرچه چند خودرو با تغییر قیمت مواجه شده اند، اما دلیل نوسان آنها، این موضوع (تمدید مذاکرات) نبوده است. آن طور که فعالان بازار می گویند، تندر-90 در مدل اتومات خود با یک میلیون تومان افزایش قیمت مواجه شده و با این حساب، این محصول هم اکنون 54 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود. پارس تندر نیز که نیم میلیون تومان گران شده، در حال حاضر قیمتی برابر با 44 میلیون و 500 هزار تومان دارد. همچنین از بازار مگان نیز خبر می رسد که این خودرو نیز در صورتی که در بازار گیر بیاید، حداقل 110 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. ظاهرا مگان دیگر قرار نیست که در پارس خودرو به تولید برسد و دلیل اصلی رشد قیمت آن نیز توقف تولید آن طی چند ماه گذشته است. مگان که صدها نفر ثبت نام کننده سرگردان دارد، از چند ماه پیش با توقف تولید روبرو شد و در حال که مشتریان امیدوار به بازگشت آن بودند، ظاهرا دیگر قرار به ادامه تولید آن در ایران نیست. با این حساب، ثبت نام کنندگان باید یا خودرو جایگزین (مثلا سراتو) تحویل بگیرند یا اینکه نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند. اما از بازار دیگر خودروها بوی ثبات به مشام می رسد، به نحوی که مثلا تیبا همچنان 24 میلیون تومان قیمت دارد و پژو 206 صندوقدار نیز 37 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رود. در بين ديگر مدل‌هاي پژو، هم‌اکنون پژو ۴۰۵ با قيمتي برابر با 31 میلیون و 500 هزار تومان به فروش مي‌رسد که البته این قیمت به مدل SLX آن مربوط می شود.405 در مدل GLX خود نیز قیمتی برابر با 28 میلیون تومان دارد. همچنین پژو پارس نیز که تغییر قیمت خاصی نداشته، هم اکنون با قیمتی معادل 37 میلیون و 800 هزار تومان در مدل داشبورد جدید و دو ایربگه خود خرید و فروش می شود. این خودرو مدلی تک ایربگه و فاقد داشبورد جدید نیز دارد که 34 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. از سوی دیگر سمند مدل LX نیز در حال حاضر 28 میلیون تومان خرید و فروش می شود و مدل سورن آن نیز قیمتی برابر با 35 میلیون تومان دارد. رانا هم که روزهای با ثباتی را در بازار سپری می‌کند، قیمت آن هم‌اکنون 32 میلیون و 500 هزار تومان است. در بین پرایدها نیز مدل 131 قیمتی برابر با 19 میلیون و 900 هزار تومان دارد و مدل 132 هم 20 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. از سوی دیگر پراید 111 یا همان مروارید نیز در حال حاضر قیمتی حدود 20 میلیون و 700 هزار تومان دارد. منبع:صبحانه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied