شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار استقلال و ذوب آهن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن شکست خورد و از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 در 90 دقیقه وقت قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و در وقت های اضافه نیز گلی به ثمر نرسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده به نیمه نهایی باشد.

پنالتی های استقلال: هاشم بیک زاده( ضربه اش را به بیرون زد.)، امید ابراهیمی( مظاهری توپ را لمس کرد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد)، آرش برهانی( رشید مظاهری توپ را مهار کرد.)

پنالتی های ذوب آهن: مهدی رجب زاده، کارلوس سانتوز، قاسم دهنوی

به این ترتیب ذو بآهن در ضربات پنالتی 3 بر صفر و در مجموع 5 بر 2 به پیروزی رسید و استقلال حذف شد.

در دقیقه7 مسابقه جاسم کرار بعد از عبور از سه بازیکن ذوب آهن با یک پاس عمقی آرش برهانی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که برهانی هم با یک ضربه دقیق و فنی گل استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 22 جاسم کرار که ستاره تیمش در نیمه اول بود با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 23 توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال به قاسم دهنوی رسید و او با یک ضربه فنی و دقیق توپ را به طاق دروازه استقلال زد و گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 43 خسرو حیدری بعد از نفوذ به خط دفاع ذوب آهن توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد که آبی پوشان از این فرصت نتوانستند استفاده کنند.

ذوب آهن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و استقلال هم سعی در اداره بازی داشت.

در دقیقه 67 اشتباه فروزان در مهار توپ یک فرصت گلزنی را به ذوب آهن داد که بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در دقیقه 73 مسعود حسن زاده مهاجم ذوب آهن از میانه زمین استارت زد و با عبور از حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل مساوی ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 83 شوت حسن زاده را محسن فروزان دفع کرد.ذوب اهن در دقایق پایانی هم یک فرصت دیگر را از دست داد.

استقلال وقت های اضافه اول و دوم را هجومی آغاز کرد.

در دقیقه 107 آرش برهانی یک فرصت گلزنی را از داخل محوطه جریمه ذوب آهن از دست داد.

حنیف عمران زاده نیز در وقت اضافه دوم به خط حمله آبی پوشان اضافه شد.

در دقایق پایانی مسابقه ذوب آهن فشار حملاتش را زیاد کرد و چند موقعیت گلزنی را روی دروازه استقلال خلق کرد.

البرز حاجی پور داور مسابقه به قاسم دهنوی و مسعود حسن زاده از ذوب آهن و خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.

امیر حسین صادقی قبل از زدن ضربات پنالتی وقتی داور سکه را به هوا پرتاب کرد آن را روی هوا گرفت تا داور به این بازیکن هم کارت زرد نشان بدهد آن هم در زمانی که بازی متوقف بود.

ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی در روز 14 آذر ماه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. به این ترتیب دربی 80 منتفی شد و استقلال نتوانست صعود کند و حذف شد.

*ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، اکبر ایمانی( از دقیقه 46 مرتضی تبریزی)، قاسم دهنوی، علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، محسن مسلمان( از دقیقه 71 احسان پهلوان) و مسعود حسن زاده( از دقیقه 98 محمدرضا عباسی)

سرمربی: یحیی گل محمدی( این بازی به دلیل انضباطی محروم بود.)

*ترکیب استقلال:

محسن فروزان، مگوییان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، یعقوب کریمی( از دقیقه 62 میلاد فخرالدینی)، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا( از دقیقه 73 آندرانیک تیموریان)، جاسم کرار( از دقیقه 90 پژمان نوری)، خسرو حیدری، آرش برهانی، حنیف عمران زاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied