شمانیوز
شما نیوز

برنامه نود دیشب + تصاویر

برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:55 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

رنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سئوال مسابقه پیامکی این هفته به نتیجه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2015 اختصاص یافته بود.

سعید مظفری زاده کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

گزارش نود درجه نخستین بخش این هفته برنامه نود بود که با ادبیاتی طنز آمیز به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان پرداخته بود. گزارشی از دیدار تیم های سایپا - پیکان ، سپاهان - گسترش فولاد ، حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد. جدول لیگ برتر فوتبال، برنامه هفته آینده و آماری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به تصویر کشیده شد:

گزارشی کامل از دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد به همراه حاشیه ها، مصاحبه های بازیکنان و مربیان پخش شد.

گزارشی از آنالیز دروازه بانان پرسپولیس ارائه شد.

گزارش ایران 90 این هفته به بخش پایانی سفر به آبادان اختصاص یافته بود.
گوشه هایی از گفتگوی حمیدرضا صدر با حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال کشورمان پخش شد و قرار شد گزارش کامل این گفتگو بطور کامل طی روزهای آینده از سبکه سوم سیما پخش شود. مهاجرانی در این گزارش از تجربیات و خاطرات خود صحبت می کرد.
گزارشی از دیدار تیم های تراکتورسازی - ذوب آهن و حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد. گزارشی مفصل از دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان به همراه مصاحبه های مسئولان و بازیکنان و مربیان و حاشیه های این دیدار به تصویر کشیده شد. گزارش تقویم نود پخش شد که انجام 3 دربی پایتخت در روز 18 آذر از خصوصیت های این گزارش بود. گزارشی در خصوص باشگاه راه آهن پخش شد و استیلی در مورد مسائل و مشکلات این باشگاه مواردی را مطرح کرد.
عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت. گزارشی از درگیری بین تیم های آلومینیوم اراک و کارون اهواز پخش شد که به مصدومیت محمد آشتیانی بازیکن تیم آلومینیوم اراک منجر شده بود. آشتیانی ادعا داشت پایش در این درگیری چاقو خورده و 15 بخیه خورده است، علاوه بر این مصدومیت، دندان وی نیز شکسته بود و مورد جراحی قرار گرفته بود. رضا جمال پور سرپرست تیم کارون خوزستان روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره این درگیری توضیحاتی ارائه داد. محمد نیک سیرت مشاور باشگاه آلومینیوم اراک روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: مربی دروازه بانان کارون اهواز با چاقو در این درگیری حضور داشت. وی ادامه داد: مدیرعامل شما در جایگاه ویژه کنار من نشسته بود و با آغاز درگیری به من گفت که این حق شماست!
در ادامه این گفتگو مسئولان دو تیم به شدت علیه یکدیگر و تیمهای یکدیگر صحبت می کردند. غلامرضا بهروان روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: این مسائل در فوتبال جای تاسف دارد و ما فوتبال بازی نمیکنیم تا شاهد این مسائل باشیم. عملکرد نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه در این بازی مشخص است و ما با این مسائل برخورد می کنیم. جمال پور صحبت های نیک سیرت مبنی بر حضور مربی دروازه بانان تیم کارون خوزستان در درگیری تکذیب می کرد. هوشنگ نصیرزاده و رفیعی میهمانان برنامه نود بودند. رفیعی در مورد وضعیت تصویب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد. وی اظهار داشت آیین نامه کمیته انظباطی به امضای اعضای مجمع نرسیده است و رسمیت ندارد. نصیرزاده در این باره گفت: من در جلسه مجمع خودم رفتم بالای تریبون و در مورد آیین نامه کمیته انضباطی صحبت کردم. اگر 10 نفر گفته اند آیین نامه را امضا نکرده اند نباید عمل 65 نفر دیگر را نادیده بگیریم. مجمع 75 عضو دارد.
رفیعی در ادامه اظهار داشت: تصویب آیین نامه کمیته انضباطی اصلا وظیفه مجمع نیست و هیات رییسه باید آن را به تصویب برساند. گزارشی از تیم شموشک نوشهر و عدم تسویه حساب بازیکنان این تیم با هتل شهریار پخش شد، بطوریکه طبق گفته انصافی مسئول هتل بازیکنان این تیم بدون اطلاع هتل را ترک کرده و مبلغ 27 میلیون و 300 هزار تومان به هتل بدهکار هستند. بنابر گفته مسئولان هتل تنها مدرک هتل، دوربین های مداربسته نصب شده در این مکان است.
حسین گروسی نماینده مجلس روی خط برنامه نود آمد و در مورد مسئله ذکر شده عنوان کرد: چند وقت پیش از شبکه طبرستان تماسی با من گرفته شد و عنوان کردند تیم شموشک نوشهر قرار است در شهریار اردویی داشته باشند که من گفتم به شهریار بیایند و از امکانات شهریار استفاده کنند و این دوستان نیز از امکانات تربیت بدنی استفاده کردند، اما قرار بود از خوابگاه تربیت بدنی استفاده شود ولی دوستان به هتل رفتند و قرار نبود هزینه هتل را میهمان ما باشند.
پورکلهر مالک باشگاه شموشک نوشهر روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: از گروسی و میهمان نوازی شهریار تشکر می کنیم، ما تصور می کردیم میهمان شهریاری ها هستیم، پیش از حضورمان در شهریار قرار بود در تالار شباهنگ اسکان یابیم ولی بدلیل اینکه تیم های دیگر در آن شب در تالار شباهنگ اسکان داشتند به ما گفتند به هتل برویم و ما هم فکر کردیم میهمان هستیم و وقتی فهمیدیم باید هزینه پرداخت کنیم عنوان کردیم اجازه بدهند ما با گروسی صحبت کرده و این مسئله را برطرف کنیم.
گزارشی از لیگ دسته یک و نتایج بدست آمده در این رقابت ها پخش شد. نصیرزاده و رفیعی در ادامه برنامه به بحث در مورد آیین نامه کمیته انضباطی و اساسنامه فدراسیون پرداختند. منصور قنبرزاده عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: صورت های مالی نیز به تصویب مجمع نرسیده است و به نحوی با صحبت های نصیرزاده مخالفت کرد. نصیرزاده در پایان صحبت های خود گفت: من فقط می توانم بگویم متاسفم! من و شما اگر تا فردا با هم بحث کنیم به جایی نمیرسیم چرا که شما می خواهید حرف خود را بزنید! 3 نفر برای شمارنده آرا و 3 نفر برای نظارت انتخاب شده بودند که در این میان 5 نفر امضا کردند که با این حال صحبت های من درست است. این بار نیز بحث در مورد اساسنامه و آیین نامه کمیته انضباطی نیمه تمام ماند، این برای دومین هفته متوالی بود که نصیرزاده و رفیعی در برنامه نود حضور یافته بودند و این مبحث بدون نتیجه و نیمه تمام ماند. آمار سئوال مسابقه پیامکی در پایان برنامه:
برنامه نود این هفته ساعت 2:55 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

انتهای پیام/ گزارش از : سید محمد رضا آقایی میر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied