شمانیوز
شما نیوز

افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): استاندار تهران گفت: بیشترین تعداد مسکن مهر در استان تهران است و به همین دلیل نیاز است سقف تسهیلات بانکی این پروژه افزایش یابد و در صورتی که شورای پول و اعتبار تصویب کند 5 میلیون تومان به تسهیلات مسکن مهر افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران که با حضور ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد در خصوص مشکلات مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر در استان تهران جزو پروژه‌‌های پرهزینه برای نظام است و اگر سیاست‌گذاری درستی انجام نشود مشکلات بیشتری ایجاد خواهد شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: دولت فعلی ضمن تحقق وعده‌های دولت قبلی نسبت به مسکن مهر باید به شکلی برنامه‌ریزی کند که کمترین آثار تخریبی این پروژه در اقتصاد کشور داشته باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مسکن مهر در استان تهران است و به همین دلیل نیاز است سقف تسهیلات بانکی این پروژه افزایش یابد و در صورتی که شورای پول و اعتبار تصویب کند 5 میلیون تومان به تسهیلات مسکن مهر افزوده می‌شود.

استاندار تهران افزود: در حال حاضر 350 مدرسه باید برای پروژه مسکن مهر ساخته شود تا پاسخگوی نیاز شهروندان در سال‌ آینده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied