شمانیوز
شما نیوز

وضعیت باورنکردنی یک فوتبالیست مشهور/عکس

وضعیت باورنکردنی یک فوتبالیست مشهور/عکس

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،باید گفت وضعیت "پل گاسکوئین" انگلیسی از "دیه گو آرماندو مارادونا" در زمینه اعتیاد بدتر بود و تا آستانه خودکشی هم پیش رفت؛ آن هم بازیکنی که در جام جهانی ۱۹۹۰ درخشان برای انگلیسی ها ظاهر شد.

"پل یان گاسکوئین" متولد ۲۷ می ۱۹۶۷ با ۴۷ سال سن در ایالت دانستون انگلیس به عنوان هافبک تهاجمی فعالیت حرفه ای خود را از نیوکاسل یونایتد در سال ۱۹۸۵آغاز کرد و تا سال ۱۹۸۸ طی ۹۲ بازی ،۲۱ گل به ثمر رساند .

 مشهورترین فوتبالیستی که اعتیاد زندگی‎اش را نابود کرد

پس از آن "گاسکوئین" ۲۱ ساله به تاتنهام هاسپرز پیوست و طی ۴ سال تا ۱۹۹۲ باز هم طی ۹۲ بازی ،۱۹ گل به ثمر رساند. درخشش "گاسکوئین" در بازیهای ملی توجه "دینوزوف" مدیر فنی لاتزیو در سال ۱۹۹۲ را به خود معطوف کرد و وی با مبلغ ۸ میلیون وپانصد هزار پوند گرانقیمت ترین بازیکن آن زمان شد.

 مشهورترین فوتبالیستی که اعتیاد زندگی‎اش را نابود کرد

براساس این گزارش، گاسکوئین از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ در لاتزیو طی ۴۳ بازی ،۶ گل به ثمر رساند. پس از آن پل گاسکوئین از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ در تیم گلاسکو رنجرز طی ۱۰۵ بازی ،۳۹ گل به ثمر رساند.

"پل گاسکوئین" از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ در تیم میدلزبورو طی ۴۱ بازی ،۴ گل به ثمر رساند. پل گاسکوئین در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲در اورتون طی ۳۲ بازی یک گل به ثمر رساند. گاسکوئین مدتی هم به چین رفت و در سال ۲۰۰۶ همراهانش وی را از خودکشی نجات دادند چرا که با اعتیاد وضعیت به شدت رقت باری داشت.

 مشهورترین فوتبالیستی که اعتیاد زندگی‎اش را نابود کرد

پل گاسکوئین از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۸ طی۵۷ بازی ۱۰ گل برای تیم ملی انگلیس به ثمر رساند و بهترین بازیکن انگلیس در جام جهانی ۱۹۹۰ یورو ۱۹۹۶ بود.

پل گاسکوئین فقط یک سال در سال ۲۰۰۵ سرمربی کترینگ تاون بود. از وی خاطره مصدوم کردن "الساندرو نستا" در تمرینات لاتزیو نیز به جا مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied