شمانیوز
شما نیوز

اعدام قاتلان دختر ۱۲ ساله در بناب / تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سحرگاه امروز با حضور گسترده مردم بناب قاتلان زهرا بدیهی دختر ۱۲ ساله بنابی در ملاء عام به دار آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از انعکاس بناب، اهالی مردم بناب از ساعت ۵ بامداد در صحنه اعدام حاضر بودند تا اینکه حدود ساعت ۸ صبح قاتلان، اعدام شدند.

گفتنی است هزاران نفر در محل اجرای حکم ایستاده بودند که هر لحظه بر تعدادشان افزوده می شد.

بر این اساس، حامد حاجی بدلی فرزند رحیم، علی اکبری نیا فرزند ابراهیم، سیاوش غیاثی فرزند پناهعلی به علت مشارکت در قتل عمدی زهرا بدیهی، بعد از طی مراحل قانونی و درخواست پدر مقتول جهت اعمال اشد مجازات، در نهایت با حکم دادسرای کل کشور متهمین اعدام شدند.

اجرای حکم اعدام برای این سه متهم قاتل، در حالی صورت می‌گیرد که دست‌کم ۱۰هزار نفر از مردم شهرستان بناب، با امضای طوماری ۱۵متری از مسئولان قضایی خواسته‌اند که این جنایتکاران هرچه زودتر به سزای عملشان برسند.

این ۳مرد، ظهر یکشنبه ۶ مهر امسال، دختربچه ۱۲ساله‌ای به نام زهرا بدیهی را زمانی که از مدرسه‌ا‌ش به خانه برگشته بود، پس از پیاده‌شدن از سرویس مدرسه ربوده و برای آزادی او درخواست۱٫۵ میلیون‌ یورو کرده بودند.

آنها اما ۲ روز بعد از گروگانگیری، از ترس دستگیری، گروگان خود را به قتل رساندند و جسدش را در حیاط خانه‌ پدر حامد حاجی بدلی مدفون کردند.

مردم حاضر در مراسم اجرای حکم این ۳ نفر در گفت‌وگویی با خبرنگار ما از عوامل نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی شهرستان و استان و همچنین دادستان شهرستان بناب و دستگاه قضایی بخاطر دستگیری متهمین و تشکیل پرونده و اجرای حکم در سریع‌ترین زمان ممکن تقدیر و تشکر کردند.

همچنین پدر مقتول هم در این مراسم از حضور مردم شریف بناب، نیروهای انتظامی، و دادستان بناب و کلیه عواملی که در اجرای این حکم دخالت داشتند، تقدیر و تشکر کرد. http://www.dana.ir/content/files/soleman_enekas/170523.jpg http://www.dana.ir/content/files/soleman_enekas/170524.jpg http://www.dana.ir/content/files/soleman_enekas/170525.jpg http://www.dana.ir/content/files/soleman_enekas/170512.jpg

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied