شمانیوز
شما نیوز

تبلیغ بهائیت در سایه فعالیت در یک شرکت معروف

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):اخیراً برخی از افراد بهایی با در دست گرفتن نمایندگی یک شرکت معروف کمک های زیادی را از طریق این فعالیت اقتصادی به بهائیان کشور می کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،یکی از فعالان اقتصادی مرتبط با بهاییت که مسئولیت نمایندگی یک شرکت مطرح سیستم های گرمایشی و سرمایشی در شیراز را به عهده دارد و به‌ صورت تقریباً انحصاری درزمینهٔ تهیه و توزیع تجهیزات و لوازم تأسیسات مکانیکی ساختمان (حرارتی و برودتی) در استان فارس و برخی از استان‌های جنوب کشور فعالیت می‌کند، طی مدت فعالیت خود توانسته است بازار این محصول را در شهرهای محل فعالیت به انحصار خود درآورد.

این نمایندگی طی سال‌های اخیر ضمن ارتباط‌گیری گسترده با سازندگان این تجهیزات در کشور و اتخاذ ترفندهایی نظیر ارزان‌فروشی و پرداخت بالاترین میزان دستمزد به عوامل زیرمجموعه خود، تبدیل به یکی از معتبرترین و پررونق‌ترین نمایندگی ها در سراسر کشور شده به‌نحوی‌که فروش دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش سالیانه این نمایندگی، بسیار بالاست.

بخشی از درآمدهای این شرکت صرف تأمین مخارج تبلیغی تشکیلات بهاییت شیراز، می شود که عمدتاً در قالب خدمات عام‌المنفعه مانند اطعام و کمک مالی به خانواده‌های کم‌بضاعت در نقاط محروم شهرستان شیراز صورت می‌پذیرد و در کنار این کار به تبلیغ بهایت هم می‌پردازند.

این در حالی است که بین این نمایندگی با ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی شیراز قراردادهای همکاری متعددی بسته شده است.

در حال حاضر نمایندگی این شرکت را در سایر استان های کشور ازجمله کرمان، بندرعباس و همدان نیز عناصر بهایی بر عهده دارند و همه کارمندان مشغول در این نمایندگی ها از عناصر فرقه ضاله بهاییت بوده و کارگران مسلمان نیز در رده های پایین تر از بهایی‌ها مشغول به کار می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied