شمانیوز
شما نیوز

فوتبالیست آلمانی مسلمان شد +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دنی بلام، فوتبالیست جوان آلمانی از تشرف خود به دین اسلام خبر داد و اسلام را دین امید و صلح نامید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روزنامه «Bild» خبر داد، بلام تصریح کرد: «اسلام به من امید و نیرو می‌دهد و نماز، روح مرا آرام می‌کند؛ من فردی عصبانی و نامنظم بودم و نمی‌دانستم به کجا تعلق دارم».

بلام تابستان گذشته به باشگاه فوتبال نورنبرگ آلمان پیوست. بلافاصله پس از پیوستن به این تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت و مجبور شد مدت ۶ ماه استراحت کند. وی می‌گوید: «زمانیکه در خانه بودم این فکرها ذهن مرا مشغول می‌کرد که تعطیلات آخر هر هفته (که از مشغله فارغ می‌شدم) زنگ هشداری برای من است، چون هیچ مسئولیتی در قبال چیزی احساس نمی‌کنم. پس بعد از بازنشستگی چه خواهد شد؟».

بلام پس از آن به جست‌وجو می‌پردازد و سرانجام به اسلام می‌رسد و تصمیم می‌گیرد که مسلمان شود. وی گفت: «به یک مسجد رفتم و بلافاصله احساس خاصی پیدا کردم. احساس کردم که این دین برای من است و می‌خواهم که بیشتر درباره آن بدانم». پس از آن دنی بلام ۲۴ ساله هر روز ۵ بار به نماز می‌ایستد، غذای حلال می‌خورد و ... خانواده دنی که مسیحی هستند در ابتدا از تصمیم وی نگران شدند اما به‌زودی با این مسئله کنار آمدند و به او گفتند که اگر فکر می‌کنی این راه درست است، آن را ادامه بده. دنی بلام می‌گوید: «اسلام دین صلح است. دین من می‌گوید که هیچکس را به انجام کاری که تمایل ندارد، مجبور نکنید».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied