شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از تخلفات صورت گرفته در وزارت نیرو

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در پی انعقاد قرارداد حق الوکاله نامتعارف در یکی از شرکت های تابع وزارت نیرو، جدیدترین اخبار رسیده حاکی از آن است که افراد متخلف از مسئولیت برکنار شده یا توسط مقامات قضایی تحت پیگرد قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، یک مقام آگاه در وزارت نیرو به خبرنگار ایسنا گفت: وزیر نیرو ضمن ارسال گزارش جامعی از موضوع تخلف و فساد صورت گرفته به مراجع نظارتی و قضایی این مسئله را پیگیری کرده و در نتیجه تعدادی از مدیران از مسئولیت برکنار یا بازداشت شده اند.

وی افزود: وزیر نیرو به منظور احقاق حقوق بیت المال و جلوگیری از تضییع حقوق دولت موضوع را با حساسیت و جدیت تمام تاحصول نتیجه دنبال کرده است. در همین راستا یکی از مدیران آن وزراتخانه که با ایجاد روابط ناسالم زمینه بروز تخلفات و سوء استفاده های مالی در جهت منافع شخصی را موجب شده بود، از سمت خود برکنار و با همکاری دستگاههای نظارتی و قضایی نسبت به تعقیب قضایی و دستگیری وی و همکارانش اقدام شده است.

به گفته وی همچنین آن دسته از کارکنان آن مجموعه که در پرونده مذکور با نیت حفظ منافع ملی و احقاق حقوق بیت المال، خارج از چارچوب و ضوابط اداری، نا آگاهانه از قوانین عدول کرده‌اند، از سمت خود استعفاء کرده یا برکنار شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied