شمانیوز
شما نیوز

سارا مدل ایرانی درخارج از کشور / تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نیو حجاب برندی است که در زمینه تولید لباس‌های اسلامی فعالیت می‌کند و در سال 2011 دفتر مرکزی خود را در ژنو سوئیس افتتاح کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سايت تدبير24 نوشت:نیو حجاب برندی است که در زمینه تولید لباس‌های اسلامی فعالیت می‌کند و در سال 2011 دفتر مرکزی خود را در ژنو سوئیس افتتاح کرده است . این برند لباس‌های خود را برای زنان مسلمان در سوئیس، کانادا و انگلستان توزیع می‌کند و به زودی قرار است اولین نمایندگی خود را در تهران افتتاح کند. در اینجا زهرا خبرنگار برند «نیو حجاب» با سارا راسل مدل این برند یک مصاحبه خودمانی کوتاه انجام داد.

از خودت بگو
سارا راسل،37 ساله هستم. اصلیتی ایرانی دارم، متولد و بزرگ شده جنوب انگلستان هستم و دو فرزند دارم.
از فعالیت‌ها و کارهایت بگو
مادر دو فرزند بودن تقریبا تمام وقت من را پر می‌کند اما در کنار آن من یک عکاس آزاد هستم و مراسم‌های مختلف را نیز پوشش می‌دهم. جدیدترین فعالیت من همکاری با برند نیو حجاب در مجموعه جدید آنها بود.
من واقعا از تصاویر آن مجموعه لذت بردم، آیا پوشیدن حجاب بر فعالیت تو تاثیرگذار بوده است؟
بیشتر مشتریان آتلیه من مسلمان هستند و خوشبختانه از این نظر هیچ تعصبی نسبت به حجاب وجود ندارد و مشتریان من از دیدن یک عکاس زن در عروسی بسیار خوشحال می‌شوند و آزادی و راحتی بیشتری دارند. استفاده از حجاب از بسیاری جهات من را توانمندتر کرده است.
درباره این که حجاب تو را توانمندتر کرده، بیشتر بگو
زنان به طور مداوم از سوی جامعه و رسانه‌ها تحت فشار هستند تا از یک ظاهر یا مدل خاص پیروی کنند و برای دستیابی به اهداف خاص لباس خاصی را بر تن کنند. حجاب برای من یک انتخاب است و با این تفکر آن را انتخاب کردم که من به دلیل توانایی‌هایم مورد قدردانی قرار می‌گیرم و نه بر اساس ظاهر و پوشش. حجاب برای من آزادی‌بخش است، زیرا از طریق آن تمرکزم بر زیبایی درونی است و حجاب به زیبایی آن را منعکس می‌کند. من احساس قدرت می‌کنم زیرا حجاب برای من یک محافظ زیباست و نماد احترام و قدرت است. به عقیده من خانم‌ها می‌توانند با حجاب به هر قله‌ای که می‌خواهند دست پیدا کنند و تا جایی که من می‌دانم حجاب مانع هیچ کاری نیست.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied