شمانیوز
شما نیوز

زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون استخدامی آماده شده و باید به تایید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم گفت: پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط به استخدام را منتشر کنیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید محمد بطحایی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود "همه آنچه تا کنون درباره استخدام در آموزش و پرورش اعلام شده صحت ندارد" گفت: مجوز استخدام را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ کردیم و ضوابط، جدوال مواد و رشته‌های آزمون هم آماده شده و باید به تایید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم.

وی افزود: آنچه در خبرها به نقل از دکتر فانی بیان شده، این است به این دلیل است که برخی افرادسودجو سایت‌های دروغینی را افتتاح کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر شش ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند. چون یک مرتبه چندی پیش این آزمون برای یکی از دستگاه‌ها برگزار شده، ما باید آزمون را در شش ماهه دوم برگزار کنیم.
بطحایی افزود: با این وجود از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در شش ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده و پذیرفته شدگان بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.
به گفته وی، اکنون مشغول مذاکره و گفت و گو هستیم و امیدواریم همکاران را در سازمان مدیریت متقاعد کنیم. پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط را منتشر کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied