شمانیوز
شما نیوز

جزئیات سقوط خودروی گردشگران خارجی به ته دره جاده شمال/ تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ته دره جاده چالوس 25 کشته و 13 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ساعت 16:30 بعدازظهر امروز، در محور کرج- چالوس یک دستگاه اتوبوس مسافربری به داخل یک دره عمیق سقوط کرد.

به دنبال این حادثه نیروهای امدادی شامل اورژانس ،هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند اما متاسفانه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و موقعیت مکانی استفاده از بالگرد امکان پذیر نیست .
سقوط اتوبوس به دره چالوس 25 کشته و 13 زخمی بجا گذاشت/ علت حادثه نقص در ترمز اتوبوس اسکانیا
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در خصوص این حادثه در گفت و گو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت:تاکنون با وجود ترافیک سنگین در این محورنیروهای اورژانس حدود 20 مجروح را به بیمارستان انتقال دادند.
گفته می شود، این اتوبوس از مبدا مشهد به راه افتاده بود. در این حادثه دلخراش ، 10 قربانی به همراه داشته که هنوز آمار تلفات کشته شدگان به صورت رسمی اعلام نشده است. *علت حادثه نقص در سیستم ترمز اتوبوس اسکانیا

سرهنگ نادر رحمانی رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در بیان جزییات بیشتر این حادثه دلخراش اعلام کرد: این اتوبوس اسکانیا که در منظقه سیاه بیشه داخل دره چالوس سقوط کرد حامل توریست های عراقی بوده است که از مهر آباد به مقصد رامسر حرکت می کرده است. این مقام مسئول پلیس درباره علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهورز در بررسی های اولیه علت حادثه را نقص سیستم ترمز اعلام کرده اند. * آمار تلفات 25 کشته و 13 مجروح اعلام شد علیپور روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص آمار تلفات این حادثه گفت: در پی این حادثه 25 تن کشته و 15 تن مجروح شدند که مجروحان برای درمان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند. به گفته وی از وضعیت 2 مسافر نیز خبری در دست نیست و جستجوها همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، تصویر به کار رفته در این خبر تنها عکسی است که گفته می شود، مربوط به حادثه سقوط اتوبوس است و هنوز تصویر قطعی از این حادثه مرگبار در دسترس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied