شمانیوز
شما نیوز

کتک خوردن دختر جوان بخاطر رد پیشنهاد بی شرمانه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دختر جوان خدمتکار یکی از رستوران های واقع در شانگهای به دلیل رد درخواست بی شرمانه مشتریان رستوران به مدت سه ساعت مورد ضرب و شتم وحشیانه صاحب کارش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

کثر اوقات شاهد جذب مشتری توسط رستوران دارها به روش های مختلف هستیم که به هر نحوی سعی بر این دارند تا با تبلیغات عجیب و غریب افراد را ترغیب به بازدید از رستوران خود کنند،اما گزارشی که در ادامه این مطلب میخوانید از کارفرمای رستورانی در شانگهای می گوید که روشی بی رحمانه را برای جذب مشتری پیش رو گرفته است و موجی گسترده از اعتراضات را در پی داشته است.

بنا بر این گزارش خدمتکار جوان در حالی که به مدت سه ساعت مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود،نیمه جان در ایستگاه اتوبوسی در فاصله چند متری از رستوران محل کارش توسط صاحبکار بی رحم خود رها شد.پس از مشاهده شرایط وی مسافرین حاضر در این ایستگاه اتوبوس پلیس و فوریتهای پزشکی را از طریق تماس تلفنی مطلع کردند و بعد از حضور پلیس و بررسی های اولیه و شکایت دختر جوان از کارفرمای بی رحم خود به دستور پلیس وی بازداشت شد.
به گزارش پلیس،این خدمتکار چینی از میان انبوه خدمتکارانی است که به دلیل قبول نکردن پیشنهادهای بیشرمانه و وقیحانه مشتریان،از جانب کارفرمایان خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.انتشار تصاویری که آثار ضرب و شتم از جمله شکسته شدن بینی،چندین مورد گاز گرفتگی عمیق،کبودی در چشمها به دلیل اصابت مشت در آن قابل مشاهده است در شبکه های اجتماعی مورد حمایت بسیاری از زنان و دختران جوانی قرار گرفت که تجربه این چنینی را در طول زندگی خود به دست آورده اند.
به دلیل بالا بودن بازار رقابت در اکثر رستوران های چین کارفرمایان برای جذب مشتری بیشتر از خدمتکاران خود خواستار توجه ویژه آنان در صورت مطرح شدن پیشنهاد های جنسی از جانب مشتریان هستند که در مواردی این پیشنهاد های بیشرمانه به دلیل معیشت خدمتکاران مورد قبول واقع میشود اما در اکثر موارد به دلیل قبول نکردن منجر به ضرب وشتم از جانب کارفرمایان و گاها مشتریان می شود.
کتک خوردن دختر جوان بخاطر رد پیشنهاد بی شرمانه + تصاویر
بسیاری از افرادی که مخالف چنین رفتارهایی در برابر زنان و دختران جوان بودند طی درخواست هایی از پلیس خواستار رسیدگی جدی شدند تا شان و عزت آنان در محل کار خود زیر پا گذاشته نشود.
گفتنی است بازخورد این خبر در شبکه های اجتماعی، پلیس شانگ های را ملزم به برخورد قاطع در برابر کارفرمایانی نمود که از کارمندان و خدمتکاران خود برای دستیابی به منافع بیشتر و سودجویانه سوء استفاده جنسی می کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied