شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از یارانه خرداد ماه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نظر می رسد تاخیر در واریز یارانه تنها مختص اردیبهشت ماه نبوده و به ماه خرداد نیز انتقال یافته است چراکه طبق سنوات گذشته امروز مهلت واریز یارانه نقدی بود که هنوز سازمان هدفمندی اطلاعیه ای در این خصوص صادر نکرد است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

اردیبهشت ماه امسال بود که عنوان شد دولت به صورت رندم گروه هایی را از دریافت یارانه نقدی حذف کرده که به همین منظور با توجه به بروز خطا در این فرآیند و حذف برخی از اقشار نیازمند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه ای را جهت رسیدگی به اعتراض حذف شدگان (مهلت اعتراض تا پایان خرداد ماه) راه اندازی کرد.

پس از جدال اعتراض کنندگان، اعلام شد یارانه نقدی اردیبهشت ماه بجای بیست و دوم با دور روز تاخیر یعنی بیست و چهارم واریز خواهد شد.
اما در این میان به نظر می رسد تاخیر در واریز تنها مختص اردیبهشت ماه نبوده و به ماه خرداد نیز انتقال یافته است چراکه طبق سنوات گذشته امروز مهلت واریز یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار بود که هنوز سازمان هدفمندی اطلاعیه ای در این خصوص صادر نکرد است.
بر این اساس؛ پرداخت یارانه نقدی همواره یکی از دغدغه ها و چالش های پیش روی دولت یازدهم بوده است.
به گونه ای که با توسل به شیوه های مختلف سعی در هدفمند کردن واقعی آن دارد تا از این طریق کسری حاصل از پرداخت این چنینی یارانه را جبران کند، که در این راستا طبق تبصره 20 قانون بودجه دولت مجوز حذف حدود 6 میلیون نفر را دارد که تلاش های مسئولان نیز در همین راستا بوده تا هرچه سریع تر یارانه تنها به حساب خانوارهای نیازمند واریز شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی