شمانیوز
شما نیوز

درخواست رئیس جمهور برای عدم استیضاح وزیر آموزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس که بعد از ظهر امروز یکشنبه به میزبانی دولت در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت که در این نشست حسن روحانی از نمایندگان خواسته از وزیر آموزش و پرورش حمایت کنند و او را استیضاح نکنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

"سیدمهدی موسوی‌نژاد"، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در این نشست روسای قوای مقننه و مجریه سخنرانی کردند. آقای لاریجانی بر لزوم اجرای قانون از سوی دولت تاکید کرد و خواستار تدوین آیین‌نامه مربوط به قانون خروج از رکورد، تامین نقدینگی پروژه‌های عمرانی و همدلی و همزبانی قوای مجریه و مقننه با هم شد.

وی افزود: رییس مجلس همچنین گفت با توجه به اینکه دولت وسط میدان است باید کمک کنیم تا موفقیت‌هایی به دست بیاورد.

به گفته این نماینده مجلس، علی لاریجانی همچنین خواستار مدیریت صحیح دولت در حذف یارانه ثروتمندان و دهک‌های بالا شده است.

موسوی نژاد ادامه داد: رییس مجلس همچنین از دولت خواست هرچه سریع‌تر برنامه ششم توسعه را به مجلس ارائه کند چرا که لایحه بودجه سال 95 باید مبتنی بر برنامه ششم تدوین شود.

وی همچنین اضافه کرد: در این نشست رییس‌جمهور از نمایندگان خواست در روند مذاکرات هسته‌ای به دولت کمک کنند و مصوبات مجلس در این زمینه نیز در جهت همراهی با دولت باشد.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: آقای روحانی همچنین به موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش اشاره کردند و از مجلس خواستند استیضاح آقای فانی انجام نشود و حمایت لازم از ایشان صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied