شمانیوز
شما نیوز

نامه دلجویی فانی از معلمان بعد عدم استیضاح

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر آموزش وپرورش به مناسبت کسب رای اعتماد مجدد از مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به فرهنگیان و معلمان صادرکرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، متن کامل پیام علی اصغرفانی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگیان فرهیخته ، همکاران ارجمند

خدای سبحان را شاکرم در سال همدلی و همزبانی ، در روز های پایانی سال تحصیلی ، بار دیگر تلاش و مساعی همکاران خدوم در وزارت آموزش و پرورش ، از جانب نمایندگان ومنتخبان ملت، مهر تایید خورد تا در پرتو رهنمود های مقام معظم رهبری و توصیه های رئیس جمهوری محترم وبا ابتنا بر سیاست های اعلام شده وپرهیز از هر گونه تهور به نام تحول ، بیش از پیش مصمم به گام برداشتن برای ترسیم افقی امید بخش برای آموزش و پرورش ورشد و بالندگی نسل سرفراز کشور مان باشیم .

اینجانب ،ایمان راسخ دارم معلمان عزیزکشورم قهرمانان راستین توسعه همه جانبه و دستگاه تعلیم وتربیت، بستراصلی وسرنوشت ساز برای تحقق آینده ای امید بخش و متعالی خواهد بود .

شما معلمان و فرهنگیان هستید که افتخارات آینده‌ کشور را در پای تخته های سیاه به سفیدی می‌نگارید و با تقدیم مرواریدهای دین و دانش که از چشمه سار زلال معرفت حق به ودیعه گرفته‌اید، علی رغم همه تنگناهاو مشکلات با دلی دریایی و دمی مسیحایی، کودکان ،نوجوانان و جوانان این مرز وبوم را تا قله‌های دین و دانایی همراهی می‌کنید .

در این ایام بس با فضیلت ماه میهمانی خدا رمضان المبارک ، ضمن سپاس از اعتماد مجدد نمایندگان ملت به برنامه های وزارت آموزش وپرروش ،تلاش های مجدانه شمافرهنگیان گرامی کشور را قدر نهاده و با خدای خود عهد می بندیم که برای حفظ کرامت،منزلت،هویت ومعیشت معلمان وارتقای جایگاه معلمی در جامعه تلاش نموده و رفع مشکلات فرهنگیان معزز وارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای شما را سرلوحه‌ همت خویش قرار دهیم .

امیدوارم با اتکا به الطاف بیکران الهی وتوجهات خاصه حضرت‌ ولی‌عصر(عج)،فرصت اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی ، زمینه ساز همنوایی و همراهی بیشتر شما فرهیختگان و اهتمام ویژه‌ مسئولان کشور برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در وزارت وزین آموزش وپرورش باشد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied