شمانیوز
شما نیوز

افزایش حقوق 120 تا 320 هزار تومانی بعضی از معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حق نوار مرزی در احکام کارگزینی فرهنگیان برخی استانهای مرزی کشور اعمال شد و بدین ترتیب حقوق این فرهنگیان بین 120 تا 320 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد فلاحی، فرماندار شهرستان مریوان در دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش از اعمال حق نوار مرزی در احکام کارگزینی فرهنگیان خبر داد و از صدور و توزیع به موقع احکام یاد شده تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: برخورداری فرهنگیان شهرستان مریوان از افزیش فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و فوق العاده بدی آب هوا در قالب حق نوار مرزی در اجرای ماده 36 آئین نامه اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری انجام شد.
وی از پیگیری همه افرادی که به نحوی در تحقق خواسته به حق فرهنگیان این شهرستان تلاش کردند تشکر کرد و افزود: با اعمال این افزایش 20 تا 25 درصدی بین 120 تا 320 هزار تومان به حقوق معلمان این شهرستان افزوده شد و همراه با حقوق تیرماه جاری پرداخت می شود.
سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان هم در این دیدار گزارش اجمالی از وضعیت آموزش و پرورش و مسائل جاری از جمله استقرار پایه نهم در دوره متوسطه اول ارائه داد و گفت:با استقرار این پایه شاهد تغییراتی در مدارس سطح شهرستان به منظور پوشش دانش آموزان پایه نهم هستیم و به طبع این تغییرات با مقاومت اولیا مواجه خواهد شد.
وی همکاری و همراهی مجموعه شهرستان مریوان به ویژه فرمانداری را در موفقیت اجرای طرح استقرار پایه نهم با توجه به فضاهای آموزشی موجود ضروری دانست.
حسینی افزود: علاوه بر کمبود فضای آموزشی ،عدم توزیع مناسب فضاهای آموزشی و پراکندگی آنها به صورت ناهمگون از عمده مشکلات پیش روی آموزش و پرورش است.
مدیر آموزش و پرورش مریوان در ادامه عنوان کرد به منظور رفاه حال اولیا محدوده ثبت نام مشخص شده و در این رابطه اطلاع رسانی لازم انجام شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied