شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از بازگشت رحمتی به استقلال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مهدی رحمتی خواهان ادامه حضور طالب‌لو و فروزان در این تیم شده، گفت: این دروازه‌بان برای بازگشت دوباره به استقلال نه مبلغ مورد نظرش را اعلام کرد و نه شرطی گذاشت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علی نظری جویباری در گفتگو با مهر، در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال و جذب سیدمهدی رحمتی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: سال گذشته با سیدمهدی رحمتی چهار جلسه برگزار کردم. نه از کسی می‌ترسم و نه مشکلی با کی دارم. همان موقع صراحتا اعلام کردم که رحمتی خواسته‌هایی دارد که از نظر من درست نبود.

وی در ادامه افزود: اما خدا وکیلی روز یکشنبه سیدمهدی رحمتی به دفتر ما آمد، هیچ بحثی در هیچ نکته‌ای نداشتیم. صراحتا اعلام کرد هر مبلغی که می‌خواهیم در قرارداد وی بنویسیم و اصلاً اینطور نبود که شرطی برای باشگاه استقلال بگذارد.

معاون باشگاه استقلال ادامه داد: البته رحمتی دو شرط داشت که آنها را با خنده مطرح کرد؛ شرط اول ماندن فروزان و شرط دوم ماندن طالب‌لو. ما برای سیدمهدی رحمتی حتی یک ثانیه هم چانه نزدیم. من قبلا از وی دلخور بودم. مصاحبه هم علیه وی انجام داده بودم. اما ایشان برخورد بسیار خوبی با ما داشت که نشان‌دهنده بزرگواری او بود.

وی تاکید کرد: رحمتی البته با نفتی‌ها صحبت کرده بود. ما هم با گزینه‌های دیگری مذاکره کرده بودیم اما اولویت پرویز مظلومی، سیدمهدی رحمتی بود. ما هم برنامه‌هایی داشتیم که اگر رحمتی به نفت رفت، گزینه جانشین را داشته باشیم.

نظری جویباری در مورد امید ابراهیمی و مذاکراتش با این بازیکن تصریح کرد: با وی به صورت تلفنی صحبت کردیم. ایشان شهرستان هستند. امروز یا فردا جلسات را ادامه می‌دهیم و انشاءالله ابراهیمی را هم در استقلال نگه می‌داریم. درست مثل امید ابراهیمی، با خسرو حیدری هم جلساتی داشتیم و سعی می‌کنیم طبق نظر پرویز مظلومی، هر دو را نگه داریم.

وی در مورد جاسم کرار، خاطرنشان کرد: با مدیر برنامه‌های وی جلسه داشتیم. مبلغ درخواستی کرار بسیار بالا بود. با آقای مظلومی نیز این موضوع را در میان گذاشتیم و به خود مدیر برنامه‌هایش هم گفتیم چنین مبلغی را در چارت استقلال نداریم، ولی چون ایشان بازیکن استقلال است، باید مظلومی جانشین وی را پیدا کند.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال اضافه کرد: کرار هم اگر نتواند با ما کنار بیاید، ما تیم بعدی خود را به ما معرفی کند که بحث رضایتنامه پیش می‌آید. البته ایشان اگر از ما جدا شوند، طبق حکم کمیته انضباطی نمی‌توانند در ایران با باشگاهی قرارداد داشته باشند، باید یا به عراق یا به هر کشور دیگری بروند.

وی در مورد بازیکن دیگر نیز یادآور شد: با میثم مجیدی تمام کردیم. نامه درخواست وی را هم به استقلال اهواز گرفته‌ایم. با فخرالدینی هم جلسه داشتیم. در مورد ایشان باید بگویم هر باشگاهی که وی را می‌خواهد باید با استقلال مذاکره کند، چرا که ایشان یک سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد.

نظری جویباری در پایان گفت: ما هیچ بازیکنی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم. استقلال از همه بازیکنان بزرگتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied