شمانیوز
شما نیوز

اعترافات تکان‌دهنده فرمانده زنان داعش/تصاویر+16

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فرمانده ارتش زنان داعش تصویری واقعی از زندگی نزد این گروه تروریستی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از دیلی‌میل؛ "امه اسماء" نام مستعار فرمانده ارتش زنان داعش است که وظیفه انتقال زنان و دختران داوطلب به این گروه تروریستی را دارد. او معمولا در مرز ترکیه به دنبال دختران اروپایی که اغلب از کشورهای آلمان، فرانسه و یا انگلیس آمده‌اند، می‌رود. این دختران اروپایی خواستار پیوستن به داعش و ازدواج با اعضای آن هستند.

اعترافات تکان‌دهنده فرمانده ارتش زنان داعش (تصاویر +16)
"امه اسماء" 23 ساله اهل شهر رقه سوریه است و پس از سقوط شهر در سال 2013 (1392) برای حفظ جان، مجبور به همکاری با داعش شد. او دختران و زنان داوطلب برای پیوستن به داعش را به رقه - مرکز خلافت داعش - منتقل می‌کند؛ اما پیش از آن به همه این زنان هشدار می‌دهد زندگی کنار داعش با آنچه آنها تصور می‌کنند کاملا تفاوت دارد. آنها اغلب بردگان جنسی می‌شوند و باید اعمال وحشیانه‌ای مانند شلاق خوردن، فروش در بازار برده‌ها و حتی سنگسار را پیش روی خود ببینند. جسد زنان معمولا در گوشه‌ای از شهر رها می‌شود و گاهی حتی هفته‌ها کسی برای دفن اجساد اقدام نمی‌کند.
این زن سوری در ادامه گفت: باوجود هشدارهایی که به دختران اروپایی می‌دهم، گاهی 50 نفر از آنها در یک روز برای پیوستن به داعش و عزیمت به شهر رقه اعلام آمادگی می‌کنند.
اعترافات تکان‌دهنده فرمانده ارتش زنان داعش (تصاویر +16)
داعش یک گروه تروریستی است که بخش‌های وسیعی از شمال عراق و شرق سوریه را به تصرف خود در‌آورده است.
اعترافات تکان‌دهنده فرمانده ارتش زنان داعش (تصاویر +16)
اعترافات تکان‌دهنده فرمانده ارتش زنان داعش (تصاویر +16)
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied