شمانیوز
شما نیوز

بحران جدیدی برای موسسه اعتباری کوثر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در جدیدترین تخلف یکی از شرکتها به نام "دیار خودرو" که زیر مجموعه موسسه مالی و اعتباری کوثر است، با تاخیر فراوانی که در اعطای خودرو به متقاضیان کرده است، قصد دارد هزینه بیشتری را از آنها دریافت کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از نسیم آنلاین، تخلفات شرکتهای وارد کننده خودرو در ماههای اخیر بیش از گذشته دنبال می شود و هرروز ابعاد جدیدتری از آن افشا می شود.

در جدیدترین تخلف یکی از شرکتها به نام "دیار خودرو" که گفته می شود، زیر مجموعه موسسه مالی و اعتباری کوثر است با تاخیر فراوانی که در اعطای خودرو به متقاضیان کرده است، قصد دارد هزینه بیشتری را از آنها دریافت کند.

این شرکت که بیشتر خودروهای خود را از کشور چین وارد می کند، سال گذشته قراردادهایی را با متقاضیان خودرو امضا کرده که براساس آن، متقاضیان با پرداخت نیمی از مبلغ در ابتدا و نیمی در انتها، 5 ماهه خودروهای خود را تحویل می گیرند.

"دیار خودرو" علاوه بر اینکه طی این مدت به وعده خود عمل نکرده است، امسال در آگهی جدید در اردیبهشت ماه اعلام کرده است که بازنشستگان نیروهای مسلح با ثبت نام برای دریافت خودرو تا شهریور ماه خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

حال این شرکت قصد دارد با دریافت مبالغی بیشتر از مشتریان سال گذشته خودروهای مشتریان امسال و سال گذشته را به طور یکسان در شهریور ماه تحویل دهد و بدین وسیله سود بیشتری به دست بیاورد.

در تصاویر زیر نمونه هایی از قرارداد و تخلفاتی که این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان خود ارائه می کندٰ موجود است:

بی ضابطگی در واردات خودرو و عدم پاسخگویی شرکتهای وارد کننده این روزها در حالی به اوج خود رسیده است که هیچ نهادی در این زمینه پاسخگونیست و این شرکتها سعی می کنند اغلب با ارائه آگهی های جذاب مخاطبین را جذب کنند. باید دید در نهایت کدام نهاد مسئول باید در این زمینه پاسخگو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied