شمانیوز
شما نیوز

بیانیه مجلس نمایندگان آمریکا :

انصراف آمریکا از بازرسی اماکن نظامی ایران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس زیر-کمیته خاورمیانه و شمال آفریقای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ای درباره تمدید مذاکرات اتمی با ایران تا هفتم ژوئیه (۱۶ تیر) منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، "ایلنا رز لتینن" رئیس زیر-کمیته خاورمیانه و شمال آفریقای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ای درباره تمدید مذاکرات اتمی با ایران تا هفتم ژوئیه (۱۶ تیر) منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است: "با افزایش زمان ضرب الاجل، این موضوع به دولت اوباما و دیگر کشورهای گروه پنج به علاوه یک این اجازه را می دهد که زمان بیشتری را برای یافتن روشهای آشکارتر برای تسلیم در برابر درخواست های گستاخانه ایران بیابند. ادامه عقب نشینی ها این پیام را به ایران خواهد داد که ما در رسیدن به توافقی که خواهان آن هستیم، عاجزیم."
در ادامه این بیانیه آمده است، "این ایده که آمریکا از دسترسی به اماکن نظامی ایران منصرف شده است نشان می دهد که ما تا چه حد از هدف خود دور شده ایم. اگر رئیس جمهور اوباما و جان کری وزیر خارجه معتقدند که بین ایران و آمریکا اندک شباهتی وجود دارد آنگاه این توافق به مراتب بدتر از بدترین خواهد بود. این موضوع بیش از پیش واضح به نظر می رسد که این بر عهده کنگره خواهد بود که منافع ما را تامین و از ظهور ایران اتمی جلوگیری کند."
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied