شمانیوز
شما نیوز

دو ساعت تا نابودی داعش!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پلیس اروپایی تصمیمی مهم علیه داعشی‌ها در فضای مجازی گرفت.بر این اساس یوروپل ضمن اعلام جنگ رسمی با ISIL نیروی ویژه‌ای را در نظر گرفته تا حساب کاربری داعشی ها یا طرفداران آن‌ها را در فضای مجازی برای همیشه خاموش سازند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از خبرآنلاین، پلیس اروپایی تصمیمی مهم علیه داعشی‌ها در فضای مجازی گرفت.بر این اساس یوروپل ضمن اعلام جنگ رسمی با ISIL نیروی ویژه‌ای را در نظر گرفته تا حساب کاربری داعشی ها یا طرفداران آن‌ها را در فضای مجازی برای همیشه خاموش سازند.

«راب وین‌رایت» مدیر یوروپل در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرد مطابق تصمیم جدید، واحد ویژه در پلیس اروپایی پس از شناسایی حساب کاربری داعشی‌ها، در کمتر از 2 ساعت اکانت موردنظر را نابود خواهد کرد.
گفته می‌شود بیش از 50 هزار حساب کاربری در توئیتر وجود دارد که متعلق به داعشی‌ها یا طرفداران آن‌هاست. به همین نسبت یا بیشتر حساب کاربری در فیس بوک و یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی دارند و از این طریق دست به یارگیری و جذب نیرو می‌زنند.
داعشی‌ها در فضای مجازی دست به تبلیغات وسیع زده و در ضمن برخی از رهبران دنیای فناوری ازجمله مدیران توئیتر مانند «جک دورسی» را تهدید به مرگ کرده‌اند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied