شمانیوز
شما نیوز

حضور بانوان ایرانی در دیدار والیبال ایران و روسیه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): هم زمان با ورود فابیو فدراسیون والیبال از تعدادی از خبرنگاران خانم دعوت کرد تا در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور پیدا و مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه در هفته هشتم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود.

*ورود تماشاگران به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نیز ظرفیت سالن تکمیل شد.
*دمیدن در شیپورها، تکان دادن پرچم ایران، روشن کردن چراغ تلفن های همراه و بلند کردن دستان از جمله اقدامات تماشاگران حاضر در سالن ۱۲ هزار نفر آزادی قبل از شروع مسابقه است . این ابراز احساسات همزمان با پخش شدن سرود ای ایران از بلندگوهای سالن به مراتب افزایش یافت.
راه اندازی موج مکزیکی از دیگر اقدامات تماشاگران حاضر در سالن والیبال ۱۲ هزار نفری آزادی است.
*پخش سرودهای ملی و سنتی از جمله برنامه های مدیریت سالن برای سرگرم کردن تماشاگران حاضر در سالن است که از چند ساعت قبل از شروع مسابقه به سالن آمده اند.
*در بین تماشاگران تعدادی از علاقمندان به محیط زیست نیز دیده می شوند که با تی شرت های سفید رنگ در روبروی جایگاه خبرنگاران نشته اند. این که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در سالن حضور یافته اند، قرار است در حرکتی نمادین در پایان دیدار ایران و روسیه اقدام به پاکسازی سالن مسابقه کنند.
*شعار اقدام نمادین آنها ترویج حفظـ گونه جانوری «درنا» که نماد فدراسیون والیبال است، خواهد بود.
*هم زمان با ورود فابیو فدراسیون والیبال از تعدادی از خبرنگاران خانم دعوت کرد تا در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور پیدا و مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.
*با توجه به اینکه استقبال تماشاگران ایرانی از این بازی نسبت به دیدار برابر آمریکا و لهستان کمتر است، هیچ ترافیکی نیز در اطراف سالن دیده نمی شود.
* شانس کم صعود ایران به مرحله بعدی لیگ جهانی باعث شده است تا هنرمندان کمی در مقایسه با بازی های گذشته تیم کشورمان در سالن حاضر باشند و بازی با روسیه را از نزدیک تماشا کنند.
* تصاویر مرحوم حسین معدنی مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در نقاط مختلف سالن 12 هزارنفری دیده می شود.
* محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، امیر افراطی نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی و بهزاد داداش زاده بازیکن پیشین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در سالن دوازده هزار نفری آزادی حضور دارند تا بازی امشب را از نزدیک تماشا کنند.
*50 هوادار زن و مرد روس در سالن آزادی حضور دارند و بازیکنان این تیم را تشویق می کنند.
*ورود دمیتری موزرسکی به داخل زمین با اعتراض نسبی هواداران ایرانی مواجه شد.دمیتری موزرسکی بهترین سرویس زن قرن والیبال دنیا شناخته شده است
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied