شمانیوز
شما نیوز

زمان اعلام نتیجه توافق هسته ای

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پیش از آن که مردم آمریکا در روز دوشنبه توجه خود را بر موضوعات روز متمرکز کند، تیم اوباما زمان زیادی برای آماده کردن اظهارات خود در اختیار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

پایگاه خبری دیلی سیگنال (DailySignal) نوشت: «توافق هسته ای ایران پس از تعطیلات هفتگی میلادی (5 ژوئیه) در بوق و کرنا خواهد شد، چرا که بهترین زمان برای علنی کردن اخبار بحث برانگیز در واشنگتن، در نزدیکی تعطیلات یا بعد از آن است.»

پایگاه خبری اندیشکده آمریکایی بنیاد هریتج (HeritageFoundation) در توضیح چرایی این پیش بینی افزود: «بیشتر آمریکایی ها به خاطر بزم و خوشی های تعطیلات آخر هفته میلادی، از پیگیری اخبار به دور هستند و پیش از آن که مردم آمریکا در روز بعد از آن یعنی دوشنبه توجه خود را بر موضوعات روز متمرکز کند، تیم اوباما زمان زیادی برای آماده کردن نکات کلیدی اظهارات خود در اختیار خواهد داشت.»

دیلی سیگنال می افزاید: «این سخن شامل کنگره نیز می شود که هفته آینده، نمایندگان آن پس از یک هفته کار در نواحی انتخاباتی خود، راهی واشنگتن می شوند. دراختیار قرار دادن فرصت اظهار نظر درباره توافق برای کنگره از سوی کاخ سفید این مطلب را به ذهن متبادر می کند که دولت اوباما تصور می کند برای جلوگیری از رد شدن وتوی رئیس جمهور آمریکا، از رأی کافی در کنگره برخوردار است. باید منتظر ماند و دید.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied