شمانیوز
شما نیوز

کمبود سرمایه اولیه شرکت بیمه کوثر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): باتوجه‌به الزامات دولت برای شرکت‌های بیمه و مجوز شرکت بیمۀ‌مرکزی، سرمایۀ شرکت تا پایان سال۹۴ باید به ۲۵۰میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمدرضا مجدرضایی -معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه کوثر با اعلام مطلب بالا گفت: با افزایش سرمایه، شرکت بیمه کوثر در لیست رده‌بندی توانگری مالی جهش خوبی خواهد داشت و این امر به مانند افزایش پرتفوی و درآمد، موجبات برتری شرکت در صنعت بیمه را میسر می‌سازد.

معاون مالی و اقتصادی شرکت افزایش سرمایه را عامل مؤثر در رشد سودآوری سهام شرکت و به سود سهامداران دانست و گفت: اثرات این افزایش سرمایه را در کوتاه‌مدت در رشد سود و قیمت سهام خواهیم دید.

وی خاطرنشان‌کرد: باتوجه‌به الزامات دولت برای شرکت‌های بیمه و مجوز شرکت بیمۀ‌مرکزی، سرمایۀ شرکت تا پایان سال۹۴ باید به ۲۵۰میلیارد تومان برسد.

مجدرضایی با اشاره به اینکه افزایش سرمایه از ۴۰ به ۲۵۰میلیارد تومان در مجمع سال۹۳بیمۀ‌کوثر تصویب شده است، خاطرنشان‌کرد: اکنون در مرحلۀ اول سرمایۀ شرکت از ۴۰ به ۱۴۰میلیارد تومان افزایش یافته است و در سال۹۴ این سرمایه از ۱۴۰ به ۲۵۰میلیارد تومان خواهد رسید .

معاون مالی و اقتصادی شرکت در ادامه افزود:شرکت بیمۀ‌کوثر با افزایش توانگری مالی می‌تواند در راستای نفوذ در بازار، جذب قراردادها، افزایش مشتری و در نهایت جذب پرتفوی بیشتر گام بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied