شمانیوز
شما نیوز

سلفی جالب سردار جعفری و محسن رضایی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمد مهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت در صفحه اینستاگرام خود عکسی سلفی از خود و چند تن دیگر منتشر کرده که در این قاب اینستاگرام، تصویر دو چهره سرشناس کشور توجه ما را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد مهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت در صفحه اینستاگرام خود عکسی سلفی از خود و چند تن دیگر منتشر کرده که در این قاب اینستاگرام، تصویر دو چهره سرشناس کشور توجه ما را به خود جلب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این تصویر شاهد سه چهره متفاوت و خندان از سردار محمد علی جعفری و محسن رضایی و سردار دهقان هستیم:
سلفی جالب سردار جعفری و محسن رضایی
سردار محمد علی جعفری ملقب به «عزیز» فرمانده سپاه پاسداران است. از نظر تحصیلات جعفری در بازگشت از جبهه در سال ۷۱ موفق به اخذ لیسانس در رشته معماری شد و در طول سالهای اخیر دوره کارشناسی ارشد فرماندهی دانشگاه امام حسین را به پایان رسانده‌است.
محسن رضائی میرقائد فرماندهٔ اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رضایی در ابتدای پیروزی انقلاب از افراد پایه‌گذار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بود و پس از آن در سال ۱۳۵۹ با حکم روح‌الله خمینی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد و به مدت شانزده سال فرماندهی این نهاد را بر عهده داشت.
در سال ۱۳۷۶ و پس از استعفا از فرماندهی سپاه، با حکم سید علی خامنه‌ای به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. محسن رضایی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ با حفظ سمت و در جهت تدریس و انتقال تجربیات نظامی‌اش به دانشجویان دانشگاه امام حسین، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied